تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 19:51
38 بازدید
کد خبر : 325353

کری‌خوانی خاص پرسپولیس با طرح گرافیکی دربی

کری‌خوانی خاص پرسپولیس با طرح گرافیکی دربی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فردا (چهارشنبه ۴ مهر) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم قرار می‌گیرند. پس از اینکه استقلال برای انتشار پوستر برنامه بازی‌های مهرماه خود لوگوی پرسپولیس را حذف کرده بود، پرسپولیس برای پوستر قبل از دربی ۱۰۴، پاسخ گرافیکی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فردا (چهارشنبه ۴ مهر) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

پس از اینکه استقلال برای انتشار پوستر برنامه بازی‌های مهرماه خود لوگوی پرسپولیس را حذف کرده بود، پرسپولیس برای پوستر قبل از دربی ۱۰۴، پاسخ گرافیکی متقابلی به استقلال داده است.

طراح باشگاه پرسپولیس در پوستر قبل از دربی از پنج بازیکن کنونی پرسپولیس که سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه دارند، استفاده کرده است.

در این پوستر علی علیپور با سابقه ۴ بار گلزنی، امید عالیشاه با آمار ۳ گل، عیسی آل کثیر ۲، گولسیانی ۲ و سروش رفیعی با ۱ گل حضور دارند و حالا با انتشار چنین طرحی در رسانه رسمی پرسپولیس، جنگ گرافیکی دو تیم بالا گرفت.

2085757

نکته جالب در خصوص طرح این بازیکنان روی پوستر پیش از بازی، شادی گل این بازیکنان پس از گلزنی در دربی به تصویر کشیده شده است.

همچنین پرسپولیس در قسمتی از این پوستر روزنامه دربی معروف سال ۱۳۵۲ و پیروزی این تیم با ۶ گل را یادآوری کرده و در قسمت دیگری از شعار «این قرمز منه..» استفاده کرده است.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn