تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 20:15
49 بازدید
کد خبر : 325377

حیدری:فقط حوادث فوتبالی می تواند استقلال را برنده دربی کند/ رضاییان نباید جور دیگر بازیکنان را بکشد

حیدری:فقط حوادث فوتبالی می تواند استقلال را برنده دربی کند/ رضاییان نباید جور دیگر بازیکنان را بکشد

بازیکن سابق استقلال گفت: فقط حوادث فوتبالی می‌تواند استقلال را برنده دربی کند و البته احتمال آن خیلی ضعیف است. هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: از ما خواسته شده حامی استقلال باشیم و این کار را می‌کنیم ولی از نحوه بازی

حیدری:فقط حوادث فوتبالی می تواند استقلال را برنده دربی کند  رضاییان نباید جور دیگر بازیکنان را بکشد

بازیکن سابق استقلال گفت: فقط حوادث فوتبالی می‌تواند استقلال را برنده دربی کند و البته احتمال آن خیلی ضعیف است.

هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: از ما خواسته شده حامی استقلال باشیم و این کار را می‌کنیم ولی از نحوه بازی تیم راضی نیستم. جواد نکونام پس از بازی با نساجی گفته بود موقعیت زیادی نصیب تیمش شده ولی موقعیت آنچنانی برای استقلال ندیدم. حتی در بازی‌هایی که تیم برنده شده شاهد بازی ایده‌آلی نبوده‌ایم. اینکه گفته شده بازیکنان جدید اضافه شده‌اند و تیم به زمان نیاز دارد، موضوعی است که با نگاه به لیگ متوجه می‌شویم تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد باید از همان هفته‌های اول امتیازات را جمع کند ولی استقلال تا اینجا ۷ امتیاز از دست داده است.  

وی ادامه داد: برابر نساجی دیدیم که کوین یامگا گل اول حریف را به استقلال زد. اگر این بازیکن دچار آسیب دیدگی از ناحیه چشم بود به چه دلیل ایفمارک به وی مجوز بازی داد؟ رامین رضاییان بازیکن تأثیرگذاری است ولی می‌شد یامگا هم بماند و از هر دو بازیکن استفاده کرد. الان بیش از اندازه استقلال به رضاییان متکی است ولی این بازیکن اگر مصدوم یا محروم شود تکلیف تیم چه می‌شود، جور دیگر بازیکنان را که نباید یک بازیکن بکشد. وقتی مدیران ورزشی در استقلال نیستند تیم به مشکل می‌خورد. مدیریت و کادرفنی یک خانواده هستند، دلیلی ندارد با همدیگر دعوا کنند. مصاحبه و خط و نشان کشیدن برای هم درست نیست. استقلال که ارث پدری کسی نیست.  

بازیکن سابق استقلال در مورد دربی پیش روی سرخابی‌های پایتخت گفت: شانس استقلال برای برنده شدن در دربی خیلی کم است و نکونام هم این را می‌داند پس تدابیری می‌اندیشد تا تیمش تدافعی بازی کند و گل نخورد. این طور نیست که کادرفنی استقلال نقاط ضعف تیمش را نداند، آنها برابر پرسپولیسی که خط هافبک و حمله خطرناکی دارد با ارائه بازی تدافعی به دنبال کسب امتیاز هستند. خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس هم به انسجام رسیده‌اند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند. استقلال روزبه چشمی را هم ندارد و یک مشکل به دیگر مشکلاتش اضافه شده است. خط دفاعی استقلال بازی ساز ندارد، رافائل سیلوا فقط زیر توپ می‌زند و دفع می‌کند. فقط حوادث فوتبالی می‌تواند استقلال را برنده دربی کند و البته احتمال آن خیلی ضعیف است. استقلال بازی‌سازی نمی‌کند و دنبال اتفاقات است، با این شیوه بازی فقط می‌توان به فکر کسب یک امتیاز بود.  

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn