تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 21:00
19 بازدید
کد خبر : 325419

ماشاریپوف دوباره به پرسپولیس رسید/ ماجرای اشک‌های ستاره استقلال مقابل پرسپولیسی‌ها!

ماشاریپوف دوباره به پرسپولیس رسید/ ماجرای اشک‌های ستاره استقلال مقابل پرسپولیسی‌ها!

به گزارش آفتاب نو، دربی حساس و سنتی پایتخت فردا دور از تهران و در اراک برگزار خواهد شد. بازی که نتیجه آن برای هر دو تیم اهمییت زیادی دارد و هیچ تیمی نمی خواهد در این بازی بزرگ بازنده باشد. یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در این بازی قطعا جلال الدین ماشاریپوف خواهد بود.

به گزارش آفتاب نو، دربی حساس و سنتی پایتخت فردا دور از تهران و در اراک برگزار خواهد شد. بازی که نتیجه آن برای هر دو تیم اهمییت زیادی دارد و هیچ تیمی نمی خواهد در این بازی بزرگ بازنده باشد. یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در این بازی قطعا جلال الدین ماشاریپوف خواهد بود. ستاره ازبکستانی استقلال که فصل قبل هم حضور در دربی را تجربه کرده بود، امیدوار است به اولین  برد خود در دربی تهران برسد.

ماشاریپوف قبل از آمدن به استقلال هم در ترکیب پاختاکور سابقه بازی مقابل پرسپولیس و حتی برد مقابل این تیم را داشته است. با این حال یکی از تلخ ترین خاطرات فوتبالی ستاره استقلال هم مقابل پرسپولیس رقم خورد. ماشاریپوف یک‌بار هم در سال ۲۰۲۰ و در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به میدان رفت که به یکی از تلخ‌ترین خاطرات دوران حرفه‌ای او برمی‌گردد.

او در همان لحظات پس از اخراج هم به‌شدت تحت فشار بود و اشک‌هایش در زمان خروج از زمین هم در آن زمان سوژه شده بود. پرسپولیس در آن مسابقه با ۲ گل عیسی آل‌کثیر به برتری رسید که شادی‌ جنجالی او  کار دستش داد و باعث محرومیت ۶ ماهه آل کثیر شد.

ماشاریپوف حالا درحالی دوباره مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که  امیدوار است تا خاطره تلخ قبلی را پاک کند و برای اولین‌بار مقابل پرسپولیس پاس گل بدهد یا گل بزند. 

خبری از تقابل دوباره ماشاریپوف و کامیابی نیا نیست ولی چند بازیکن هنوز در تیم فعلی پرسپولیس حضور دارند و دوباره مقابل ماشاریپوف قرار خواهند گرفت. محمدحسین کنعانی زادگان، امید عالیشاه، وحید امیری ، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر ۵ بازمانده پرسپولیس از آن بازی هستند که دوباره مقابل جلال الدین بازی خواهند کرد و قطعا تقابل جذابی با هم خواهند داشت. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn