تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 22:23
7 بازدید
کد خبر : 325499

حدادی: دوست داشتم با تیم شهر خودم ادامه دهم

حدادی: دوست داشتم با تیم شهر خودم ادامه دهم

 یک‌دل باشیم بالاخره تیم ملی نتیجه می‌گیرد به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال گفت: وقتی به محل برگزاری مراسم رسیدم گفتند لیگ با ۸ تیم برگزار می‌شود، ناگهان تعداد آنها ۱۴ تیم شد و وقتی جلسه شروع شد، گفتند ۱۲





 یک‌دل باشیم بالاخره تیم ملی نتیجه می‌گیرد

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال گفت: وقتی به محل برگزاری مراسم رسیدم گفتند لیگ با ۸ تیم برگزار می‌شود، ناگهان تعداد آنها ۱۴ تیم شد و وقتی جلسه شروع شد، گفتند ۱۲ تیم در لیگ حضور خواهند داشت. این اتفاق اصلا خوب نیست و به ضرر باشگاه‌هاست.خیلی دوست داشتم که با پیراهن تیم شهر خودم ادامه دهم و به همین دلیل قراردادم را با نفت تمدید کردم. با تیم طبیعت هم مذاکراتی داشتم اما از آنها عذرخواهی کردم و گفتم که می‌خواهم برای تیم شهر خودم بازی کنم.

وی افزود: اردوی تیم ملی را از نزدیک ندیده‌ام، اما طبق صحبت‌هایی که با بازیکنان باتجربه داشتم از سوتیریس مانولوپولوس مربی یونانی تعریف کردند.

حدادی گفت: امیدوارم خانواده بسکتبال با هم یکدل باشند و به فکر پیشرفت این رشته باشیم. بارها گفته‌ام جوانان خوبی داریم و باید صبر کنیم تا تغییر نسلی که شروع شده به خوبی انجام شود. اگر یک‌دل باشیم بسکتبال ما شاید به این زودی‌ها نه اما بالاخره به نتیجه می‌رسد چون جوانان خوبی داریم که باید به آنها فرصت داد.








منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn