تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 8:11
9 بازدید
کد خبر : 325934

شهدا مشعل هدایت جامعه بشری اند

شهدا مشعل هدایت جامعه بشری اند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در استان جانبازان و فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل دراستانداری گیلان تجلیل شدند. استاندار گیلان در این جلسه  با بیان اینکه فرزندان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران الگوی ارزشمند جامعه هستند،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در استان جانبازان و فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل دراستانداری گیلان تجلیل شدند.

استاندار گیلان در این جلسه  با بیان اینکه فرزندان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران الگوی ارزشمند جامعه هستند، اظهار کرد: رفتار، کردار، اعمال و رفتار فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان الگو است و دشمن در صدد است این نماد بزرگ را کمرنگ جلوه دهد.

عباسی با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان اسلام در طول تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی است که برای ما مسئولان مشعل‌دار و هدایت‌گری مهم بودند.

وی  شهدا را مشعل هدایت انسان‌ها و مسئولان و در مجموع جامعه بشری دانست و افزود: اگر در هنگام مشکلات و گرفتاری متوسل به شهدا و امام شهدا شویم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود لاز این رو باید فداکاری‌های دوران با عظمت دفاع مقدس را برای نسل جدید بازگو کنیم.

عباسی با بیان اینکه ما انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا، جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و آزادگان به پیروزی رسیده است، گفت: باید درهفته دفاع مقدس رشادت و مقاومت‌های رزمندگان اسلام را بازگو کنیم زیرا دشمن هیچگاه بیکار ننشسته و در تلاش برای از بین بردن هویت ایرانی اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش عده‌ای در تضعیف دولت در جمهوری اسلامی بیان کرد: نباید بگذاریم احدی دولت را تضعیف کند ولی چه در دولت شهید جمهور و چه در این دولت همواره شاهد برخی اظهار نظرهای نادرست بودیم که باید با آن ایستادگی کرد.

به گفته استاندار گیلان، شهید جمهور در ۲ مرتبه سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل یک بار قرآن به دست گرفته و بار دیگر با در دست گرفتن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی و آمریکا را بر ملا کرده و قطعا امشب رئیس محترم جمهور هم به تمامی جنایات رژیم صهیونیستی را بر ملا خواهند کرد.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به برپا کردن بیشترمراسم یادواره‌های شهدا در کشور تصریح کرد: ما در گیلان هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت داریم که هر کدام گنیجه‌ای از درس و آموزه‌های الهی هستند که باید رزمندگان و ایثارگران جان‌فشانی‌های رزمندگان را برای نسل جدید حتما گفته و آنان را آگاه کنند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و اخیرأ در کشور لبنان بیان کرد: رژیم غاصب قدس خیلی راحت مردم لبنان را به خاک و خون می‌کشند تا جبهه مقاومت را تضعیف کنند، لذا تمامی مسلمانان باید در کنار یک‌دیگر باشند تا جنایتکاران را شکست دهیم.

استاندار گیلان جنگ امروز را جنگی الکترونیکی دانست و افزود: ما در یک جنگ الکترونیک هستیم ولی بر اساس وعده قرآن جبهه حق به طور یقین پیروز است.

در این نشست صمیمانه حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و استاندار گیلان نیز از آنان تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn