تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 8:59
11 بازدید
کد خبر : 325975

اهدا بیش از ۳۳ هزار واحد خون در لرستان

اهدا بیش از ۳۳ هزار واحد خون در لرستان

به گزارش جام جم آنلاین لرستان علی سوری اظهارکرد: طی این مدت ۴۰ هزار و ۷۳۴ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های استان مراجعه کرده‌اند که این تعداد پس از معاینه پزشکی با توجه به داشتن شرایط موفق به اهدای خون شدند.وی با اشاره به افزایش ۴.۶۲ درصدی اهدای خون نسبت به سال گذشته دربازه

به گزارش جام جم آنلاین لرستان علی سوری اظهارکرد: طی این مدت ۴۰ هزار و ۷۳۴ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های استان مراجعه کرده‌اند که این تعداد پس از معاینه پزشکی با توجه به داشتن شرایط موفق به اهدای خون شدند.
وی با اشاره به افزایش ۴.۶۲ درصدی اهدای خون نسبت به سال گذشته دربازه زمانی مربوطه افزود: از مجموع اهداکنندگان خون ۲ هزار و ۶۶۶ نفر از بانوان بودند.
مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به افزایش ۴.۵۵ درصدی اهدا کنندگان مستمر گفت: از مجموع اهداکنندگان ۱۸ هزار و ۸۷۶ نفر مستمر و پنج هزار و ۸۸۷ نفر نیز برای اولین بار بود که به پایگاه های اهدای خون استان مراجعه داشتند.
سوری اهدای پلاکت آفرزیس (دریافت خون و جداسازی پلاک‌های آن و سپس بازگرداندن خون به بدن فرد اهداکننده) را از دیگر اقدامات خدا پسندانه مردم لرستان دانست و عنوان کرد: امسال ۴۶۱ نفر از مردم استان اقدام به اهدای پلاکت آفرزیس کردند که در مقایسه با سال گذشته که ۳۳۵ نفر اهدا داشتند ۳۷.۶۱ درصد افزایش داشته است. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn