تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 11:00
7 بازدید
کد خبر : 326087

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی سخن جدیدی بود در قبال نظم باطل

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی سخن جدیدی بود در قبال نظم باطل

در پنجمین روز هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح امروزبا حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. علاوه بر حضور برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان عرصه جهاد و مقاومت، جمع دیگری از فعالان

در پنجمین روز هفته دفاع مقدس، جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس صبح امروزبا حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

علاوه بر حضور برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان عرصه جهاد و مقاومت، جمع دیگری از فعالان دفاع مقدس نیز از طریق ارتباط تصویری با همه مراکز استان‌ها در این دیدار حضور دارند.


رهبر انقلاب؛ هم‌اکنون در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت گفتند: سبقت گرفتن و گام نهادن در راه‌های نرفته یک ارزش است. ایشان همچنین افزودند: علت دشمنی قدرت‌های بزرگ با انقلاب اسلامی بوجود آمدن انقلاب مردمی بی‌نظیر و تفکر نوینی برای اداره جهان بود. رهبر انقلاب در ادامه گفتند: جمهوری اسلامی سخن جدیدی بود در قبال نظم باطل؛ زورگویان عالم آن را تحمل نمیکردند.


رهبر انقلاب؛ در ادامه دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت گفتند: آمریکا، شوروی، کشورهای عضو ناتو و پیمان ورشو منتظر فرصت بودند که صدام فرصت را فراهم کرد. ایشان افزودند: ما با نظام سلطه مخالف هستیم. 


 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn