تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1403 - 17:09
16 بازدید
کد خبر : 326465

ستاره خارجی پرسپولیس کابوس همیشگی استقلال!

ستاره خارجی پرسپولیس کابوس همیشگی استقلال!

به گزارش آفتاب نو، گئورگی گولسیانی که سومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می کند، یکی از ارکان اصلی خط دفاعی پرسپولیس به حساب می آید. مدافع گرجستانی قرمزها که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد، متخصص گلزنی به استقلال است. گولسیانی در اولین تجربه حضورش در دربی، نه تنها موفق به گلزنی

به گزارش آفتاب نو، گئورگی گولسیانی که سومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می کند، یکی از ارکان اصلی خط دفاعی پرسپولیس به حساب می آید.

مدافع گرجستانی قرمزها که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد، متخصص گلزنی به استقلال است. گولسیانی در اولین تجربه حضورش در دربی، نه تنها موفق به گلزنی شد بلکه در دقیقه ۸۹ هم گل تساوی تیمش را وارد دروازه سیدحسین حسینی کرد تا هم دبل کرده باشد، هم اینکه نقش ناجی تیمش را ایفا کرده باشد. او تنها بازیکن خارجی است که در یک دربی دوبار موفق به گلزنی می شود.

نکته جالب اینجاست که این بازیکن قبل از پیوستن به پرسپولیس هم ۳ بار به استقلال گل زده بود به نوعی کابوس آبی ها به حساب می آید. گولسیانی که به غیر از پرسپولیس در تیم های سپاهان، ذوب آهن و نساجی هم در فوتبال ایران بازی کرده، به هیچ تیمی به اندازه استقلال گل نزده و امیدوار است امشب ششمین گلش را به استقلال بزند و رکوردی ویژه از خودش ثبت کند.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn