تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 1:21
10 بازدید
کد خبر : 326941

ادامه آسفالت و ترمیم محورهای مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی

ادامه آسفالت و ترمیم محورهای مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر تدام جهاد آسفالت در محورهای مواصلاتی استان افزود: طی سالجاری ۴۱۲.۸ کیلومتر از راه های اصلی،فرعی و روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۴۸۰۰ میلیارد ریال  روکش آسفالت و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر تدام جهاد آسفالت در محورهای مواصلاتی استان افزود: طی سالجاری ۴۱۲.۸ کیلومتر از راه های اصلی،فرعی و روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۴۸۰۰ میلیارد ریال  روکش آسفالت و لکه گیری شد. 

وی تصریح کرد: از این میزان آسفالت اجرا شده ، بیش از ۲۰۹ کیلومتر طول روکش آسفالت بوده و بیش از ۲۰۳ کیلومتر نیز مربوط به عملیات لکه گیری ست. 

دست نشان اظهار کرد: همچنین به تفکیک از مجموع ۴۱۲.۸ کیلومترآسفالت اجرا شده طی ۶ ماهه گذشته از سالجاری ۱۱۸.۲ کیلومتر مربوط به راههای اصلی وشریانی  و ۹۲.۲ کیلومتر مربوط به راه های فرعی و ۲۰۲.۴ کیلومتر مربوط به راههای روستایی است. 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی شهرستان ارومیه با ۱۰۵.۴ کیلومتر آسفالت اجرا شده ، رتبه اول بیشتر میزان آسفالت اجرا شده در محورهای مواصلاتی را دارد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه آذربایجان غربی جز استان های دارای مرز اربعین است، ۵۶کیلومتر از لکه گیری و روکش آسفالت اجرا شده به ارزش ۷۰۰میلیارد ریال در محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین بودع است.
 
این مقام مسئول با اعلام اینکه داشتن جاده هایی امن و بخشنده حق هم استانی های گرامی است، یادآورشد: باتوجه به اعتبارات و مجوزهای اخذشده از سازمان فرایند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت اجرای ۲۰۰کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان در قالب ۳۰فقره قرار داد به مبلغ ۴۴۸۰میلیارد ریال در حال انجام است.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn