تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 3:02
19 بازدید
کد خبر : 327025

ثبت رکورد بی‌نظیر صادراتی نفت سپاهان در خاورمیانه

ثبت رکورد بی‌نظیر صادراتی نفت سپاهان در خاورمیانه

شرکت نفت سپاهان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روان‌کارهای صنعتی در منطقه خاورمیانه، موفق به ثبت رکوردهای جدیدی در زمینه صادرات روغن‌های صنعتی شده است. این شرکت با افزایش تولید و فروش محصولات خود، به ویژه در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۳ و دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳، نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها و ایجاد تعادل

شرکت نفت سپاهان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روان‌کارهای صنعتی در منطقه خاورمیانه، موفق به ثبت رکوردهای جدیدی در زمینه صادرات روغن‌های صنعتی شده است. این شرکت با افزایش تولید و فروش محصولات خود، به ویژه در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۳ و دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳، نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار داخلی ایفا کرده است. 

 

رکوردشکنی نفت سپاهان در صادرات روغن‌های صنعتی 

شرکت نفت سپاهان با نماد بورسی شسپا، گزارش عملکرد مالی خود را برای دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۳ و صورت حساب بررسی نشده دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳ منتشر کرد که نشان‌دهنده عملکرد مثبت و رو به رشد این شرکت است. 

در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۳، نفت سپاهان توانست ۱۱۱,۴۳۴,۹۶۸ کیلوگرم تولید داشته باشد. این شرکت موفق به فروش ۱۰۴,۳۵۴,۵۲۹ کیلوگرم از تولیدات خود شد که مبلغی معادل ۲۷,۸۷۷,۲۳۳ میلیون ریال را به دنبال داشت. 

براساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده در سامانه کدال، شسپا در دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳ نیز نفت سپاهان با تولید ۳۰۵,۹۷۸,۱۱۲ کیلوگرم، توانست ۳۰۰,۸۹۷,۴۰۹ کیلوگرم از محصولات خود را به فروش برساند و مبلغی بالغ بر ۷۴,۱۶۲,۴۹۲ میلیون ریال را کسب کند. 

 

جزئیات تولید و فروش محصولات 

شرکت نفت سپاهان با افزایش تولید و فروش محصولات اصلی خود از جمله روغن موتور بنزینی، دیزلی و صنعتی، توانسته است نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار داخلی ایفا کند. همچنین، این شرکت با ثبت رکوردهای بی‌نظیر در صادرات روغن‌های صنعتی، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تولیدکننده روان‌کارهای صنعتی در منطقه خاورمیانه تثبیت کرده است. 

در تیر ۱۴۰۳، تولید روغن موتور بنزینی به ۱,۵۳۶,۸۰۵ کیلوگرم رسید. این محصول با فروش ۱,۷۵۴,۳۳۰ کیلوگرم به مبلغ ۱,۷۰۳,۷۷۳ میلیون ریال، نقش مهمی در درآمد شرکت داشت. همچنین در دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳، تولید روغن موتور بنزینی به ۵,۱۷۷,۴۷۶ کیلوگرم و فروش آن به ۵,۲۰۳,۰۷۲ کیلوگرم با مبلغ ۵,۱۹۸,۹۵۷ میلیون ریال رسید. 

تولید روغن موتور دیزلی در تیر ۱۴۰۳، به ۸,۹۱۳,۸۴۵ کیلوگرم بالغ شد. این محصول با فروش ۸,۷۴۷,۴۲۵ کیلوگرم به مبلغ ۴,۶۱۳,۹۸۲ میلیون ریال به فروش رفت. در دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳، تولید روغن موتور دیزلی به ۲۷,۳۰۵,۹۴۲ کیلوگرم و فروش آن به ۲۷,۳۶۷,۲۰۹ کیلوگرم رسید که مبلغ ۱۳,۷۸۱,۵۹۲ میلیون ریال را به دنبال داشت. 

پیام مهم یک توئیت برای صنعت نفت و مدیران آن

پیام مهم یک توئیت برای صنعت نفت و مدیران آن

اقتصادنیوز: رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در حساب شخصی خود در ایکس در پی ملاقات با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نکات مهمی را در خصوص همکاری میان صندوق توسعه ملی و صنعت نفت مطرح کرد.

در تیر ۱۴۰۳، تولید روغن صنعتی به ۱۹,۴۴۸,۶۹۰ کیلوگرم رسید و ۱۸,۲۷۳,۱۵۳ کیلوگرم از آن به فروش رفت که مبلغ ۶,۵۵۵,۲۷۰ میلیون ریال را به همراه داشت. همچنین در دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۳، تولید روغن صنعتی به ۵۸,۵۷۱,۷۱۵ کیلوگرم و فروش آن به ۵۷,۴۸۲,۹۰۴ کیلوگرم رسید که مبلغی معادل ۱۹,۷۳۳,۵۴۸ میلیون ریال را به شرکت اختصاص داد. 

عملکرد شرکت نفت سپاهان در دوره یک ماهه تیر و فصل بهار ۱۴۰۳ نشان‌دهنده توانایی و کارآمدی مدیریت شرکت در افزایش تولید و فروش محصولات است. این شرکت با افزایش قابل توجه در تولید و فروش روغن‌های موتور بنزینی، دیزلی و صنعتی، نه تنها توانسته است رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند، بلکه به ارتقاء وضعیت مالی خود نیز کمک کرده است.   

این دستاوردها نویدبخش آینده‌ای روشن برای شرکت نفت سپاهان و نقش مهم آن در بازارهای داخلی و بین‌المللی است. ادامه این روند مثبت، می‌تواند جایگاه این شرکت را به عنوان بزرگترین تولیدکننده روان‌کارهای صنعتی در منطقه خاورمیانه تثبیت کند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn