تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 10:04
10 بازدید
کد خبر : 327336

انتشار تریلر رسمی «قلمرو»؛ یک سریال نئو-وسترن جدید

انتشار تریلر رسمی «قلمرو»؛ یک سریال نئو-وسترن جدید

تریلر سریال قلمرو (Territory) نمایی کوتاه از این سریال نئو-وسترن استرالیایی جدید نشان می‌دهد. این سریال که توسط بن دیویس و تیموتی لی ساخته شده، داستان خلأ قدرتی را روایت می‌کند که پس از مرگ پدرسالاری که صاحب یک مزرعه است، رخ می‌دهد و جناح‌های مختلفی بر سر تصاحب مزرعه ماریان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تریلر سریال قلمرو (Territory) نمایی کوتاه از این سریال نئو-وسترن استرالیایی جدید نشان می‌دهد.

این سریال که توسط بن دیویس و تیموتی لی ساخته شده، داستان خلأ قدرتی را روایت می‌کند که پس از مرگ پدرسالاری که صاحب یک مزرعه است، رخ می‌دهد و جناح‌های مختلفی بر سر تصاحب مزرعه ماریان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این سریال، بازیگرانی همچون مایکل دورمن، رابرت تیلور، سام کورلت، سارا وایزمن، دن ویلی، کلارنس رایان، جی رایان، فیلیپا نورت‌ایست، توولی نارکل، تایلر اسپنسر، جیک رایان و آنا تورو (ستاره سریال شکارچی ذهن یا Mindhunter) ایفای نقش می‌کنند.

نتفلیکس به تازگی تریلر رسمی سریال قلمرو را منتشر کرده است. این تریلر به داستان این سریال پرداخته و جناح‌های مختلفی را نشان می‌دهد که در تلاش برای تصاحب ماریان هستند که شامل اعضای خانواده، افراد بومی و حتی یک گروه نظامی شبیه به گنگستر‌ها است.

اگرچه داستان این سریال در استرالیا اتفاق می‌افتد، اما این تریلر نشان می‌دهد که قلمرو از لحاظ بصری و روایی از ژانر وسترن الهام گرفته است.

تریلر «قلمرو» درباره این سریال چه میگوید؟

تریلر قلمرو نشان می‌دهد که این سریال با داستان‌های دراماتیک و تنش‌زا، مخاطب را جذب خواهد کرد.

در سریال قلمرو، خانواده «لاوسون» با چالش‌های داخلی و تهدیدات خارجی پس از مرگ پدرسالار مواجه خواهند شد. فصل اول این سریال تنها شش قسمت خواهد داشت و به نظر می‌رسد که در صورتی که نتفلیکس این سریال را تمدید کند، داستان‌های بیشتری برای روایت در فصل‌های بعدی خواهد داشت.

این تریلر نشان می‌دهد که انتشار سریال قلمرو می‌تواند نتیجه موفقیت سریال یلواستون (Yellowstone) در نتفلیکس باشد. یلواستون داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که برای حفظ مالکیت مزرعه خود در مونتانا تلاش می‌کنند، در حالی که با تهدید‌ها و دشمنان متعدد روبه‌رو هستند.

با اینکه داستان قلمرو در استرالیا رخ می‌دهد و شخصیت‌های آن متفاوت هستند، به نظر می‌رسد که این سریال نیز به اندازه یلواستون برای مخاطبان نتفلیکس جذابیت داشته باشد.

برداشت ما از تریلر سریال «قلمرو»

داستان خلأ قدرت همیشه یکی از موضوعات جذاب در فیلم و سریال‌ها بوده و سریال قلمرو نیز می‌تواند از جذابیت این موضوع بهره‌مند شود. در سال‌های اخیر، سریال‌هایی مانند وراثت (Succession) و امپراتوری (Empire) هم با همین فرمول به موفقیت رسیده‌اند.

با این حال، سریال قلمرو در زمانی عرضه می‌شود که یلواستون و اسپین‌آف‌های آن بازار را تسخیر کرده‌اند و باید دید که آیا مخاطبان به یک سریال نئو-وسترن دیگر با داستان مشابه واکنش مثبتی خواهند داشت یا خیر.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn