تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 13:02
10 بازدید
کد خبر : 327493

رونمایی از مستند «چلیپا و هلال»/ حماسه دفاع مقدس هنوز منبع خلق آثار هنری است

رونمایی از مستند «چلیپا و هلال»/ حماسه دفاع مقدس هنوز منبع خلق آثار هنری است

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح رونمایی شد. به گزارش خبرگزاری آنا، مراسم رونمایی از جدیدترین اثر گروه مستند با عنوان «چلیپا و هلال» به کارگردانی محسن اردستانی و تهیه کنندگی شهرام ناصری روز گذشته،‌ چهارم مهر ماه در تالار شهید سید مرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت فتح

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جدیدترین اثر گروه مستند روایت فتح رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، مراسم رونمایی از جدیدترین اثر گروه مستند با عنوان «چلیپا و هلال» به کارگردانی محسن اردستانی و تهیه کنندگی شهرام ناصری روز گذشته،‌ چهارم مهر ماه در تالار شهید سید مرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور جمعی از مستندسازان، مدیران و پیشکسوتان بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد.

دراین مراسم سردار علی مقواساز رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما باید باورکنیم که هنوز حماسه دفاع مقدس می‌تواند و باید دستاویز آثارهنری درزمینه‌های مختلف مخصوصا مستند باشد. درواقع این مطالبه مقام معظم رهبری از ماست و باید به گونه‌ای عمل کنیم که آثار مستند برای نسل امروز جذاب و روایتگر بخشی از هویت تاریخی این سرزمین باشد.

وی افزود: باید به حیات شهدا نیز در زندگی امروز اشاره کرد که می‌توان از اتفاقات و وقایع امروز که شهدا منشا آن هستند آثار هنری ویژه‌ای تهیه و تولید کرد.

درادامه نیز محسن اردستانی با بیان ویژگی‌های این سوژه گفت: داستان شکل گیری این مستند از یک تلفن شروع شد و برای ساخت آن بدون هیچ مقدمه‌ای به آبادان رفتم و الحمدلله نتیجه کار به گونه‌ای که مشاهده می‌کنید درآمد و مورد استقبال قرارگرفت.

درپایان نیز با رونمایی از پوستر ، این مستند برای حاضرین به نمایش درآمد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn