تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 13:41
22 بازدید
کد خبر : 327532

بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه

بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه

مقدمه : بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه کدامند؟ معرفی بهترین ها در این مقاله. برای مطالعه این مقاله، همین حالا در اینجا کلیک کنید و وارد شوید. اگر تصمیم گرفته‌اید که زبان فرانسه را برای اهداف مختلفی مانند مهاجرت یا سفر به کشور فرانسه یاد بگیرید، به احتمال زیاد، به دنبال بهترین آموزشگاه زبان

مقدمه : بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه کدامند؟ معرفی بهترین ها در این مقاله. برای مطالعه این مقاله، همین حالا در اینجا کلیک کنید و وارد شوید.

https://file.tesmino.ir/images/2024/09/images_1725798221_66dd974d03f3f.png

اگر تصمیم گرفته‌اید که زبان فرانسه را برای اهداف مختلفی مانند مهاجرت یا سفر به کشور فرانسه یاد بگیرید، به احتمال زیاد، به دنبال بهترین آموزشگاه زبان فرانسه یا بهترین کتاب آموزش زبان فرانسه هستید. به خاطر داشته باشید که اگر بتوانید آموزشگاه یا کتاب آموزشی مناسبی را انتخاب کنید، خواهید توانست این زبان را به‌سرعت و بدون هیچ مشکلی یاد بگیرید. در ادامه، برخی از بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسوی

https://file.tesmino.ir/images/2024/09/images_1725798221_66dd974d2b61d.png

بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه عبارت‌اند از:

کتاب Alter égo plus

کتاب Alter égo که یکی از قدیمی‌ترین کتاب‌ها در این زمینه محسوب می‌شود، نسخه به‌روزتری به نام plus دارد. این کتاب دارای ۵ جلد برای افراد مبتدی تا پیشرفته است و هر ۴ مهارت زبانی را به‌صورت هم‌زمان آموزش می‌دهد. خوب است بدانید که مدرسین آموزشگاه زبان میلاد از این کتاب برای تدریس زبان فرانسه استفاده می‌کنند. همچنین این کتاب دارای نسخه سطح b1 زبان فرانسه می باشد که شما می توانید آن را از سایت آموزشگاه زبان فرانسه میلاد دانلود کنید. مزایای این کتاب که توانسته است سختی‌های یادگیری این زبان را برای زبان‌آموزان آسان‌تر کند، عبارت‌اند از:

  • ازآنجایی‌که این کتاب دارای یک کتاب کار نیز است، می‌تواند به زبان‌آموزان کمک قابل توجهی کند. زبان‌آموزان پس از یادگیری مطالب، می‌توانند آموخته‌های خود را با این کتاب کار تمرین کنند و نقاط ضعف خود را بهبود بخشند
  • در پایان کتاب، بخشی که به لغات و اصطلاحات زبان فرانسه اختصاص داده شده است، می‌تواند به بهبود مهارت مکالمه زبان‌آموزان کمک کند
  • این کتاب دارای تصاویری جذاب است تا از خسته شدن زبان‌آموزان جلوگیری کند
  • این کتاب فایل صوتی نیز دارد که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تلفظ صحیح جملات و لغات را یاد بگیرند و مهارت گفتاری و شنیداری خود را بهبود ببخشند

کتاب Edito

یکی دیگر از مهم‌ترین کتاب های آموزش زبان فرانسه، کتاب Edito به شمار می‌رود. این کتاب دارای سطح b2 زبان فرانسه می باشد که برای دانلود آن می توانید به سایت آموزشگاه زبان میلاد مراجعه کنید. مدرسین آموزشگاه زبان فرانسه میلاد این کتاب را در کلاس‌های عمومی تدریس نمی‌کنند؛ ولی، اگر می‌خواهید در کلاس خصوصی این آموزشگاه شرکت کنید، می‌توانید از مدرس بخواهید از این کتاب به‌جای کتاب Alter ego plus استفاده کند.

https://file.tesmino.ir/images/2024/09/images_1725798221_66dd974d3b0a5.png

کتاب های یادگیری زبان فرانسه

کتاب‌های دیگری نیز برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارند که می‌توانید در کنار منابع اصلی، از آن‌ها به‌عنوان کتاب‌های کمکی استفاده کنید. برخی از این کتاب‌ها عبارت‌اند از:

کتاب le nouveau taxi

این کتاب، یکی دیگر از کتاب‌های قدیمی و معتبر آموزش زبان فرانسه است که روی آموزش گرامر تمرکز کرده است؛ بنابراین، می‌تواند یکی از مناسب‌ترین کتاب‌های کمکی در این زمینه باشد.این کتاب دارای سطوح مختلفی مانند سطح a2 زبان فرانسه می باشد. خوشبختانه، دانلود این کتاب و فایل‌های صوتی آن از سایت آموزشگاه زبان فرانسه میلاد امکان‌پذیر است و لازم نیست هیچ‌گونه هزینه‌ای را برای دانلود آن بپردازید.

کتاب compréhension orale

اگر به دنبال کتابی برای بهبود مهارت شنیداری زبان فرانسه خود هستید، این کتاب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. خوشبختانه دانلود سطوح A1 تا C1 این کتاب از سایت آموزشگاه زبان فرانسه میلاد امکان‌پذیر است.

کتاب Sans frontière؛ کتاب خودآموز زبان فرانسوی

اگر به دنبال خودآموزی زبان فرانسه هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این تصمیم صرف‌نظر کنید؛ زیرا، زبان فرانسه تفاوت‌های ساختاری بسیاری با بیشتر زبان‌های دنیا دارد و یادگیری آن همانند زبان انگلیسی که لغات و جملات آن را هر روز در فضای مجازی یا حتی در خیابان‌ها می‌بینیم، آسان نیست؛ بنابراین، بهتر است به‌جای خودآموزی، در کلاس‌های آموزشگاه معتبری مانند آموزشگاه زبان فرانسه میلاد ثبت‌نام کنید.

با این وجود، اگر می‌خواهید توصیه ما را نادیده بگیرید، ما کتاب Sans frontière را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب گرامر زبان فرانسه و سایر مباحث آن را به‌صورت ساده آموزش می‌دهد.

کتاب Bescherelle؛ کتاب آموزش لغات زبان فرانسوی

این کتاب نیز یکی دیگر از بهترین انواع کتاب های آموزش زبان فرانسه به شمار می‌رود که به شما کمک می‌کند افعال فرانسوی و نحوه صرف آن‌ها را در زمان‌های مختلف یاد بگیرید و دایره لغات خود را افزایش دهید. با گسترش دایره لغات فرانسوی، می‌توانید مهارت‌های شنیداری، خواندن و گفتاری خود را آسان‌تر تقویت کنید.

کتاب Grammaire en dialogue؛ کتاب گرامر زبان فرانسه

ازآنجایی‌که زبان فرانسه پیچیده است و تفاوت‌های بسیاری با زبان فارسی دارد، حتما سعی کنید که گرامر آن را به‌درستی یاد بگیرید. کتاب Grammaire en dialogue می‌تواند در یادگیری صحیح گرامر زبان فرانسه به شما کمک کند و مکالمه شما را بهبود دهد. دانلود سه سطح از این کتاب از سایت آموزشگاه زبان فرانسه میلاد امکان‌پذیر است.

کتاب Vocabulaire progressif du français؛ کتاب مکالمه زبان فرانسه

آخرین کتابی است که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، کتاب Vocabulaire progressif du français است. این کتاب لغات زبان فرانسه را مرحله‌به‌مرحله آموزش می‌دهد و می‌تواند به شما کمک کند مکالمه خود را بهبود دهید. دانلود این کتاب نیز همانند سایر کتاب‌های معرفی‌شده از آموزشگاه زبان فرانسه میلاد امکان‌پذیر است.

آموزش با بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه زبان میلاد

با آشنایی با کتاب های آموزش زبان فرانسه و تمرین مداوم، می‌توانید مهارت‌های گفتاری، خواندن، نوشتاری و شنیداری خود را به‌سرعت بهبود دهید. البته فقط به این کتاب‌ها بسنده نکنید و به دنبال ثبت‌نام در کلاس‌های آموزش زبان فرانسه آموزشگاه‌های معتبری مانند آموزشگاه زبان میلاد نیز باشید؛ زیرا، همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، ازآنجایی‌که این زبان دارای پیچیدگی‌های بسیاری است، یادگیری آن به‌صورت خودآموز دشوار است.

در پایان، خوب است بدانید که مدرسین آموزشگاه زبان میلاد از بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه و بهترین روش‌های آموزشی استفاده می‌کنند و هدف آن‌ها این است که هر چهار مهارت زبانی شما را بهبود ببخشند. به عبارت دیگر، هدف آن‌ها این نیست که کتاب‌ها را بدون توجه به نقاط قوت و ضعف مهارت‌های شما تمام کنند.

اگر می‌خواهید در دوره‌های آموزش زبان فرانسه آموزشگاه میلاد ثبت‌نام کنید یا سؤالاتی درباره این دوره‌ها دارید، با شماره‌های درج‌شده در سایت این آموزشگاه تماس بگیرید. کارشناسان این سایت تمام تلاش خود را خواهند کرد که پاسخ کاملی را به سؤالات شما بدهند و به شما کمک کنند سفر خوبی را برای یادگیری زبان فرانسه شروع کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn