تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1403 - 15:29
10 بازدید
کد خبر : 327635

آخرین جلسات برای رفع مشکلات میزبانی از تیم ملی

آخرین جلسات برای رفع مشکلات میزبانی از تیم ملی

به گزارش ورزش سه، در جلسه هیات مدیره موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی، که با حضور محمدرضا ساکت، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و محسن حیدری، دبیرکل هیات فوتبال استان برگزار شد، موضوع میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این جلسه که با حضوردکتر امین‌زاده،

به گزارش ورزش سه، در جلسه هیات مدیره موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی، که با حضور محمدرضا ساکت، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و محسن حیدری، دبیرکل هیات فوتبال استان برگزار شد، موضوع میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه که با حضوردکتر امین‌زاده، دکتر طاهری، دکتر ساعتچیان، خسروی وفا و حجت الاسلام شیخ علیپور تشکیل شد، به بررسی زیرساخت‌های ورزشگاه امام رضا (ع) و الزامات لازم برای میزبانی از تیم ملی فوتبال اختصاص یافت.

2086667

تیم ملی فوتبال ایران دیدار مقابل قرقیزستان را در ورزشگاه باشگاه ذوب آهن برگزار کرد و چمن عجیب این ورزشگاه با انتقادهای زیادی رو به رو شد و مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند که بازی بعدی تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

باید دید رایزنی‌های محمدرضا ساکت موانع پیش رو میزبانی تیم ملی در مشهد را از پیش رو برخواهد داشت یا شرایط تغییری نخواهد کرد و تیم ملی برای میزبانی مقابل قطر باید به دنبال ورزشگاه دیگری باشد.

2086668
2086670

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn