تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 3:07
9 بازدید
کد خبر : 328199

مناطق نفتخیز جنوب برای تحقق برنامه تولید مهم ترین گزینه است

مناطق نفتخیز جنوب برای تحقق برنامه تولید مهم ترین گزینه است

جام جم آنلاین – خوزستان، حمید بورد در آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به دلاورمردی‌های آحاد ملت به ویژه مردم قهرمان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اتحاد و همدلی مردم برای دفاع جانانه از کیان کشور و جانفشانی شهدا و

جام جم آنلاین – خوزستان، حمید بورد در آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به دلاورمردی‌های آحاد ملت به ویژه مردم قهرمان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور اتحاد و همدلی مردم برای دفاع جانانه از کیان کشور و جانفشانی شهدا و ایثارگرانی است که بانی امنیت امروز ما هستند.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل سابق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عنوان کرد: دانشی از چهره‌های خدوم و ارزشمند صنعت نفت است و در مدت تصدی مدیریت مناطق نفتخیرجنوب، زحمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای را به ثمر رسانده‌اند که قابل تقدیر است. 

 

معاون وزیر نفت همچنین با اشاره به ۳۰ سال سوابق کاری و مدیریتی پیرامون، عنوان کرد: ابراهیم پیرامون به عنوان یکی از مدیران و چهره‌های شناخته شده فنی_عملیاتی است که بر اساس شاخص‌ها و ملاک‌های شایسته سالاری انتخاب شده و اشراف جامعی بر مسایل مناطق نفتخیز جنوب دارد.

 

بورد افزود: ایشان کار خود را از مهندسی نفت آغاز کرده است و جزو فارغ التحصیلان تراز اول دانشگاه تهران است، لذا هر آنچه را که برای سمت مدیر عاملی مناطق نفتخیز جنوب لازم می‌دیدیم در پارامترهای عملکردی مهندس پیرامون یافتیم. 

 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به انتظارات خود از مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت جدید، اظهار کرد: از پیرامون و مجموعه مناطق نفتخیز جنوب انتظار می‌رود که مباحث مرتبط با تولید را با جدیت دنبال کنند؛ مسئله تولید نیاز کنونی کشور است، و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز مهمترین گزینه برای تحقق بخش مهمی از برنامه تولید است. 

 

وی با اشاره به حیاتی بودن مبحث ارتقای دانش منابع انسانی و احیای مراکز آموزشی شرکت افزود: در اسرع وقت ایرادات و کاستی‌های مراکز آموزشی باید برطرف شود، تا بتوانیم انرژی و خون تازه‌ای را با ورود نیروی انسانی متخصص به رگ‌های صنعت تزریق کنیم.

 

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر احیای دکل لاین‌ها، گفت: شکل اجرایی پروژه‌ها در مناطق نفتخیز جنوب به سرعت و دقت بیشتری نیاز دارد و با بررسی فنی و جلسات کارشناسی طرح های جدیدی در این مورد ارائه دهید.

 

بورد در پایان بر توجه بیشتر به بهبود شرایط نگهداشت کارکنان شرکت‌های عملیاتی تاکید و یادآور شد: تقویت ارتباط با کارکنان و همزمان تعامل مثبت و سازنده با ذی نفعان و مردم برای بهبود خروجی سازمان ضروری است.

 

گفتنی است در این آیین جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب حضور داشتند.‌

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn