تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 3:42
11 بازدید
کد خبر : 328220

تندیس «رئیس جمهور شهید» در اهواز رونمایی شد

تندیس «رئیس جمهور شهید» در اهواز رونمایی شد

جام جم آنلاین – خوزستان، رضا امینی در حاشیه رونمایی از تندیس شهید رئیسی، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، در خصوص هدف از رونمایی از این تندیس، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در سه سال ریاست جمهوری خود خالصانه به مردم این نظام اسلامی بخصوص خوزستان خدمت کرد

جام جم آنلاین – خوزستان، رضا امینی در حاشیه رونمایی از تندیس شهید رئیسی، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، در خصوص هدف از رونمایی از این تندیس، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در سه سال ریاست جمهوری خود خالصانه به مردم این نظام اسلامی بخصوص خوزستان خدمت کرد و این کمترین کاری بود که نمی توانستیم برای ماندگاری نام و یاد این شهید گرانقدر انجام دهیم.

 

وی افزود: برای ساخت این تندیس مبلغی کمتر از یک میلیارد تومان صرف شد اما دشمنان و رسانه های معاند با بزرگنمایی دروغ بزرگی را در زمینه اعتبار ساخت این تندیس مطرح کردند که جفای بزرگی به این شهید خدمت بود.

 

شهردار اهواز ادامه داد: بی شک مردم شریف خوزستان و آن هایی که از نزدیک خدمات ارزنده دولت آیت الله رئیسی را مشاهده کردند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان برای این دروغ پراکنی ها، بزنند.

 

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز برای برخورد قضایی با ناشران اخبار دروغ و توهین آمیز به شخصیت های ارزشی دولت و نظام ، انجام شده و بی شک این برخورد قاطع می تواند مانع چنین رفتارهای نادرستی شود.

 

امینی یادآور شد: همچنین برنامه هایی از قبیل کلنگ زنی پارک شهدای خدمت در امتداد اتوبان مدرس، کلنگ زنی پارک ۱۸ هکتاری در شمال شرق کارون، رونمایی از یادمان شهدا در پارک جزیره و پارک گلستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

شهردار اهواز عنوان کرد: همچنین آیین تقدیر و ثبت تاریخ شفاهی خاطرات ۴۰ دانش‌آموز دوران دفاع مقدس که برای مستند سازی به میدان جنگ رفتند یکی از برنامه های ویژه شهرداری اهواز است.

 

در این آیین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شهید آیت الله رئیسی مردی بود که خالصانه به ملت شریف ایران خدمت کرد و در دل مردم بخصوص مردم خوزستان جا گرفت و ساخت تندیس این شهید گرانقدر مطلبه مردم بود که به همت شهرداری اهواز و منطقه ۲ این امر محقق شد.

 

سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی افزود: شهید آیت الله رئیسی مرد خدمت بود و بی شک حضور ایشان در رفع مشکلات کشور تاثیرگذار بود.

 

وی اظهار کرد: بی شک نصب این تندیس همواره یاد و خاطره این شهید گرانقدر را در دل مردم زنده نگه‌ می دارد که جا دارد از تلاش های مجموعه شهرداری اهواز در خصوص این اقدام اززشمند، قدردانی کنیم.

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn