تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 4:32
48 بازدید
کد خبر : 328249

یک درخواست جدید درباره حقوق بازنشستگان

یک درخواست جدید درباره حقوق بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکل های کارگری و کارفرمایی قزوین عصر امروز در سالن جلسات تامین اجتماعی استان برگزار شد. محمد اسدی در این نشست گفت: بیمارستانی که تنها دارایی تامین اجتماعی در قزوین است، بدهکار است، خواستار این هستیم که اعتباری برای تسویه این بدهی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکل های کارگری و کارفرمایی قزوین عصر امروز در سالن جلسات تامین اجتماعی استان برگزار شد.

محمد اسدی در این نشست گفت: بیمارستانی که تنها دارایی تامین اجتماعی در قزوین است، بدهکار است، خواستار این هستیم که اعتباری برای تسویه این بدهی تخصیص داده شود.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور ادامه داد: کمبود کارمند و متخصص هم از چالش‌های این بیمارستان است؛ در تاکستان هم دستگاه سی‌تی‌اسکن نداریم و تامین آن از نیازهای ما است.

وی عنوان کرد: استاندار، معاون استاندار و مسئولین مختلف برای یکی از بیمارستان‌های خصوصی جلسه گذاشته اما نتوانستند آن را قانع کنند که با تامین اجتماعی قرارداد منعقد کند؛ حل شدن این چالش از مطالبات بازنشستگان ما است.

متناسب‌سازی به بحث داغ مجلس تبدیل شد/ دستور مهم قالیباف درباره واریز حقوق بازنشستگان

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان قزوین با اشاره به متناسب سازی اظهار کرد: نیاز داریم تکلیف این موضوع مشخص شود.

اسدی درباره بیمه تکمیلی گفت: در بیمارستان تامین اجتماعی یک دهم مردم نمی‌توانند خدمات بگیرند، در اینجا بیمه تکمیلی به‌نوعی برای تامین اجتماعی کمک کننده است، وقتی کمک کننده است نباید آن را فلج کنیم.

 

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn