تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 9:45
25 بازدید
کد خبر : 328428

ترافیک سنگین در جاده چالوس / جاده کندوان بسته شد!

ترافیک سنگین در جاده چالوس / جاده کندوان بسته شد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران درباره انسداد جاده کندوان در مازندران، اظهارکرد: محور کندوان به دلیل عبور احشام عشایر و دامداران در منطقه ولی‌آباد در روز یکشنبه هشتم مهرماه خبرداد. رئیس پلیس‌راه استان مازندران اضافه کرد: به دلیل عبور احشام عشایر و دامداران در منطقه ولی‌آباد، محدودیت‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران درباره انسداد جاده کندوان در مازندران، اظهارکرد: محور کندوان به دلیل عبور احشام عشایر و دامداران در منطقه ولی‌آباد در روز یکشنبه هشتم مهرماه خبرداد.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران اضافه کرد: به دلیل عبور احشام عشایر و دامداران در منطقه ولی‌آباد، محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان به اجرا درخواهد آمد.

جهان‌تاب افزود: به همین منظور تردد وسایل نقلیه در روز یکشنبه هشتم مهرماه از ساعت ۲ صبح تا ۱۵ عصر به مدت ۱۵ ساعت در محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان مازندران، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می‌توانند از محورهای جایگزین سوادکوه و هراز تردد کنند.

جهان‌تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای مأموریت یاری کرده و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس‌راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn