تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 10:15
211 بازدید
کد خبر : 328449

دلار با طرح رامین رضاییان / طعنه پرسپولیس به یاغی! | اخبار ورزشی

دلار با طرح رامین رضاییان / طعنه پرسپولیس به یاغی! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر ایران امروز در چهارچوب دربی ۱۰۴ از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود. تقابلی که هر دو تیم به دنبال امتیاز آن هستند، علاوه بر حیثیتی بودن بازی برای دو تیم این امتیاز است که برای آن‌ها بسیار ارزش دارد،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر ایران امروز در چهارچوب دربی ۱۰۴ از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود.

تقابلی که هر دو تیم به دنبال امتیاز آن هستند، علاوه بر حیثیتی بودن بازی برای دو تیم این امتیاز است که برای آن‌ها بسیار ارزش دارد، امتیاز از این بازی برای استقلال می‌تواند پاسخ محکم نکونام به منتقدینش باشد و امتیاز از این بازی پرسپولیس را به صدر نزدیک‌تر می‌کند.

پرسپولیسی که دو بازیکن با ارزش خارجی خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی ندارد، ارونوفی که از لیست خط خورده و ایوب العملود ستاره مراکشی این تیم بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

این بازی در اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، جایی که بانوان هوادار در آن حضور ندارند. 

یکی از اتفاقات جالب توجه این دیدار حواشی قبل از آغاز بازی است، جایی که هواداران پرسپولیس، عکس رامین رضاییان مدافع راست سابق خودشان را روی دلار چاپ کردند.

پرسپولیسی‌ها به شدت از انتقال رامین رضاییان به استقلال ناراحت شدند زیرا که رضاییان بارها اعلام کرده بود که به تیم‌های مقابل پرسپولیس نمی‌رود و پول برای او معنایی ندارد، که پس از گذشت مدت کوتاهی رامین رضاییان به تیم حریف شماره یک پرسپولیس پیوست تا هواداران پرسپولیس به این باور برسند که تمامی حرف‌های او دروغ بوده است.

 

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn