تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 10:40
60 بازدید
کد خبر : 328469

نقد تند یک پرسپولیسی به عملکرد استقلال در دربی ۱۰۴

نقد تند یک پرسپولیسی به عملکرد استقلال در دربی ۱۰۴

ورزش سه:  مصاف استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر با برتری شاگردان گاریدو به پایان رسید. بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق قرمزهای تهران طی گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس، از نمایش استقلال حسابی انتقاد کرد. او در ابتدای کارش به ذهنیت برنده پرسپولیس اشاره کرد و گفت:

ورزش سه:  مصاف استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر با برتری شاگردان گاریدو به پایان رسید. بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق قرمزهای تهران طی گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت ضمن تمجید از عملکرد پرسپولیس، از نمایش استقلال حسابی انتقاد کرد.

انتقاد شدید یک پرسپولیسی از عملکرد استقلال در دربی 104

او در ابتدای کارش به ذهنیت برنده پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «پرسپولیس شب خوبی را سپری کرد خصوصا در خط هافبک که عملکرد مناسبی داشت. به نظرم عالیشاه یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. در عین حال علیپور چندان خوب نبود. جای سرمربی بودم به جای او از اورونوف استفاده می‌کردم. علیپور در تمام مدت حضورش در زمین ضعیف کار کرد هر چند امیدوارم به روزهای اوج خودش برسد. مولفه مثبت پرسپولیس این بود که از دروازه‌بان تا مهاجم همه فعل “بردن” را خواسته بودند و به هدفشان هم رسیدند.»

ولی در ادامه حسابی از نمایش تیم استقلال انتقاد کرد:
«فکر می‌کنم در همه این سال‌ها که دربی برگزار شده ضعیف‌ترین نمایش استقلال را دیدیم. این تیم اصلا هماهنگ نبود. نه در خط دفاع، نه هافبک و نه حمله اصلا هماهنگ نبودند. اگر استقلال تیمی قوی باشد برای فوتبال کشور ارزشمند است. درست است که من پرسپولیسی هستم ولی فکر می‌کنم امروز استقلال اصلا در حد و اندازه‌های نام خودش نبود.»

 

خبرمرتبط: گزینه ایرانی جانشینی نکونام در استقلال مشخص شد

 

 ۹ کارشناس داوری نظر دادند: پنالتی منجر به گل پرسپولیس مقابل استقلال در موقعیت آفساید گرفته شد!؟

 

واکنش تند صادقی به خوشحالی کنعانی‌زادگان: در زمین بودم می دانستم چه طور جوابش را بدهم!

پیشکسوت پرسپولیس در همین خصوص افزود: «استقلالی‌ها از حرفم ناراحت نشوند ولی شانس آوردند که اورونوف در زمین نبود. حتی با همین نفرات اگر بازیکنان پرسپولیس بهتر کار می‌کردند راحت دو سه گل دیگر می‌زدیم. باعث تاسف است که استقلال به این خوبی چرا باید اینقدر بد بازی کند؟ این تیم هیچ هدفی نداشت و اگر بازی به اندازه دو ۹۰ دقیقه دیگر هم ادامه داشت باز هم نمی‌توانست گل بزند.»

 

سلطانی که خودش ۸ سال متوالی دروازه‌بان پرسپولیس بود و دربی‌های مختلفی را تجربه کرده، عملکرد گندوز و حسینی در این دربی را پسندیده است: «گندوز در این بازی خیلی خوب کار کرد. شاید حمله زیادی روی دروازه او نیامد اما در همان اندک موقعیت‌های حریف هم جاگیری مناسبی داشت و اجازه کار به استقلالی‌ها نمی‌داد و من به گندوز نمره ۲۰ می‌دهم. حسینی هم همیشه خودش را ثابت کرده و یک دروازه‌بان شش دانگ است. در شب بد استقلال او خیلی خوب بازی کرد و به استقلال کمک کرد. اگر درخشش او نبود قطعا اختلاف گل برد پرسپولیس بیشتر از این بود.»

وی درباره صحنه منجر به اعلام پنالتی و تنها گل بازی نیز نظرش را اینگونه بیان کرد: «رامین روی آن توپ خیلی اشتباه کرد. اگر توپ را رها می‌کرد هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاد و توپ اوت می‌شد. از تجربه رامین چنین اشتباهی بعید بود. بالاخره فوتبال همین است و همین اشتباهات تعیین کننده است.»

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn