تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 10:54
8 بازدید
کد خبر : 328481

سبک فوتبالی موتا برای یووه مناسب است | اخبار ورزشی

سبک فوتبالی موتا برای یووه مناسب است | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دوشان ولاهوویچ از زمان انتقال ۸۳.۵ میلیون یورویی از فیورنتینا به یوونتوس در ژانویه ۲۰۲۲ پر فراز و نشیب ظاهر شده است. این بازیکن ۲۴ ساله در ۱۰۷ بازی با پیراهن یوونتوس ۴۳ گل زده و ۱۰ پاس گل داده است. به گزارش گاتزتادلواسپورت، دوشان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دوشان ولاهوویچ از زمان انتقال ۸۳.۵ میلیون یورویی از فیورنتینا به یوونتوس در ژانویه ۲۰۲۲ پر فراز و نشیب ظاهر شده است. این بازیکن ۲۴ ساله در ۱۰۷ بازی با پیراهن یوونتوس ۴۳ گل زده و ۱۰ پاس گل داده است.

به گزارش گاتزتادلواسپورت، دوشان ولاهوویچ درباره حضور تیاگو موتا در یوونتوس گفت: من با تیاگو موتا خوب کنار می آیم و می‌توانم خودم را به خوبی نشان دهم. سبک فوتبالی او برای من و باشگاه مناسب است. قبلا نیز من همیشه خودم را در اختیار آلگری قرار دادم و هر کاری که او از من خواست، با کمال میل انجام دادم. از همان ابتدا از من خواسته بود که نظم و انضباط داشته باشم، تا کارهایی را انجام دهم که ممکن است ساده به نظر برسند اما واقعا اینطور نیست. این بدان معناست که همیشه در یک زمان به رختخواب بروید، زیاد بخوابید و رژیم غذایی مناسب را رعایت کنید.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: من برای خودم محدودیتی قائل نیستم، همیشه می‌خواهم سطحم را بالا ببرم. هرگز از خودم راضی نمی‌شوم، حتی در فصلی که از فیورنتینا به یوونتوس رفتم و ۲۴ گل به ثمر رساندم.

در نهایت از ولاهوویچ پرسیده شد که دوست دارد کدام ویژگی و مهارت‌های مهاجمان دیگر را در بازی خود بگنجاند که این بازیکن صربستانی گفت: از هالند جایگیری در محوطه جریمه و کنار زدن مدافعان را یاد می‌گیرم. از لائوتارو مارتینس، نحوه استفاده از قدرت فیزیکی‌اش را انتخاب می‌کردم. او فصل گذشته بهترین بود و من برای او احترام زیادی قائل هستم. هری کین و روبرت لواندوفسکی هم تمام کننده‌های بسیار خوبی هستند، از ویکتور اوسیمن نیز سرعت بازی اش را انتخاب می کنم.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn