تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 11:02
10 بازدید
کد خبر : 328489

ترامپ پس از ۶ سال تغییر موضع داد؛ آمده مذاکره با ایران برای توافق هسته‌ای هستم

ترامپ پس از ۶ سال تغییر موضع داد؛ آمده مذاکره با ایران برای توافق هسته‌ای هستم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا؛ دونالد ترامپ ، کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نیویورک در گفت‌وگو با خبرنگاران، جزئیاتی را در مورد اینکه در صورت انتخاب مجدد، به دنبال چه چیزی در توافق هسته‌ای با ایران است را بیان نکرد اما گفت که «به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا؛ دونالد ترامپ ، کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نیویورک در گفت‌وگو با خبرنگاران، جزئیاتی را در مورد اینکه در صورت انتخاب مجدد، به دنبال چه چیزی در توافق هسته‌ای با ایران است را بیان نکرد اما گفت که «به دلیل تهدید ناشی از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای»، مذاکرات ضروری است.

به نقل از پایگاه خبری پالتیکو، رئیس جمهور سابق آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا با ایران معامله خواهد کرد، گفت: «مطمئنا این کار را انجام خواهم داد. ما باید به توافق برسیم، زیرا عواقب آن غیرممکن است. ما باید معامله کنیم.»

در سال ۲۰۱۸، ترامپ از توافق برجام خارج شد. دولت او به جای آن، کمپین «فشار حداکثری» را انتخاب کرد که شامل تحریم‌های سخت‌تر بانکی و صنعت نفت می‌شد.

اما اکنون به نظر می‌رسد ترامپ با اظهارات خود در تلاش برای کاهش تنش با دولت ایران است و گفته که اگر در سال ۲۰۲۰ پیروز می‌شد، آماده بود «در عرض یک هفته پس از انتخابات» با ایران به توافق برسد.

کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا در ادامه صحبت‌هایش گفت: «اما ایران با ما توافق می‌کرد. این برای آنها بسیار عالی بود. تنها مساله این است که آنها نمی‌توانند سلاح هسته‌ای داشته باشند.»

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn