تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 11:04
9 بازدید
کد خبر : 328490

افزایش همکاری‌های وزارت میراث فرهنگی در سه حوزه باکشورگرجستان

افزایش همکاری‌های وزارت میراث فرهنگی در سه حوزه باکشورگرجستان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جریان سفر به تفلیس با سرپرست وزارت فرهنگ گرجستان در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد. صالحی‌امیری در این دیدار برای همکاری در سه حوزه مرمت اشیاء، باستان شناسی و فعالیت نمایشگاهی با گرجستان همچنین انقال تجربیات اعلام

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جریان سفر به تفلیس با سرپرست وزارت فرهنگ گرجستان در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

صالحی‌امیری در این دیدار برای همکاری در سه حوزه مرمت اشیاء، باستان شناسی و فعالیت نمایشگاهی با گرجستان همچنین انقال تجربیات اعلام آمادگی کرد. 

او افزایش ارتباطات با کشورهای حوزه قفقاز از جمله گرجستان را از برنامه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد.

همچنین یوسب باغاتوریا سرپرست وزارت فرهنگ گرجستان نیز به اهمیت جمهوری اسلامی ایران به لحاظ فرهنگی و تمدنی اشاره و با پیشنهاد تفاهم‌نامه همکاری در توسعه فعالیت‌های فی‌مابین آمادگی این کشور را اعلام کرد.  

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هیات همراه جهت شرکت در اجلاس جهانی گردشگری در گرجستان به این کشور سفر کرده است.

انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn