تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 5:10
12 بازدید
کد خبر : 330476

اخراج ماشاریپوف مقابل پرسپولیس!

اخراج ماشاریپوف مقابل پرسپولیس!

جلال الدین ماشاری‌پوف که در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات فصل قبل از باشگاه النصر عربستان به استقلال پیوست در نهم مهر ماه سال ۱۳۹۹ برای تیم پاختاکور مقابل پرسپولیس به میدان رفت. کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان در آن مسابقه و در دقیقه ۱۵ با دریافت کارت زرد مستقیم از ادم مخادمه داور

جلال الدین ماشاری‌پوف که در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات فصل قبل از باشگاه النصر عربستان به استقلال پیوست در نهم مهر ماه سال ۱۳۹۹ برای تیم پاختاکور مقابل پرسپولیس به میدان رفت.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان در آن مسابقه و در دقیقه ۱۵ با دریافت کارت زرد مستقیم از ادم مخادمه داور اردنی مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم پاختاکور از دقیقه پانزدهم به مدت ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره مقابل پرسپولیس بازی کند. شاگردان یحیی گل محمدی آن مسابقه را با حساب ۰-۲ برنده شدند.

ماشاریپوف که در نیم فصل گذشته لیگ برتر به استقلال پیوست حالا جزو یکی از مهمترین ستاره‌های تیم آبی تهران به شمار می‌رود و در تیم ملی ازبکستان نیز همچنان با بازوبند کاپیتانی همراه تیم کشورش در گروه انتخابی مقدماتی جام جهانی رودرروی ملی پوشان کشورمان بازی می‌کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn