تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 7:00
12 بازدید
کد خبر : 330556

من و برادرزاده‌هایم در قرارداد ریوالدو یک ریال هم نخورده‌ایم

من و برادرزاده‌هایم در قرارداد ریوالدو یک ریال هم نخورده‌ایم

جامعه ورزشی آفتاب نو: اوایل مهر سال ۱۳۹۴ این خبر رسانه‌ای شد که ۴۰ هزار دلار از دستمزد ریوالدو بازیکن خارجی آن‌زمان استقلال گم شده است! ادعایی که بهرام افشارزاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال هم آن را تایید کرد. در آن زمان شایعه شده بود که پسر غلامحسین مظلومی زمینه برای حضور ریوالدو در ایران

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اوایل مهر سال ۱۳۹۴ این خبر رسانه‌ای شد که ۴۰ هزار دلار از دستمزد ریوالدو بازیکن خارجی آن‌زمان استقلال گم شده است! ادعایی که بهرام افشارزاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال هم آن را تایید کرد. در آن زمان شایعه شده بود که پسر غلامحسین مظلومی زمینه برای حضور ریوالدو در ایران را فراهم کرده است! حرفی که واکنش تند پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال را در پی داشت.

در همین ارتباط: آفتاب نو‌گردی| ۴۰هزار دلار از قرارداد بازیکن خارجی استقلال ناپدید شد/ مدیرعامل به‌دنبال پول گمشده آبی‌ها!

مظلومی ۸ مهر سال ۹۴ در این رابطه به آفتاب نو گفت: من و برادرزاده‌هایم در مورد ریوالدو تبانی نکرده‌ایم. من و آن‌ها هیچ‌کدام اهل کار کثیف نیستیم. در پرونده این بازیکن هم حتی یک ریال پول نخورده‌ایم. این ماجرا به من ارتباطی ندارد اما تاکید کرده‌ام که ابتدا تکلیف پول ریوالدو مشخص شود و بعد از آن با او تسویه حساب کنند چون نباید با آبروی افراد بازی شود.

مظلومی در ادامه آن مصاحبه تصریح کرد: همان‌طور که گفتم برادرزاده‌هایم اصلا اهل درآمد کثیف نیستند ولی برای این‌که حرف و حدیثی پیش نیاید، با آن‌ها کار نمی‌کنم.

آفتاب نو‌گردی| پرویز مظلومی: من و برادرزاده‌هایم در قرارداد ریوالدو یک ریال هم نخورده‌ایم

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn