تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 7:19
87 بازدید
کد خبر : 330571

باقی مانده از رختکن دربی؛ بمانم با ۳ نفر کار دارم / حسینی و رضاییان برابر السد نیمکت نشین می‌شوند؟

باقی مانده از رختکن دربی؛ بمانم با ۳ نفر کار دارم / حسینی و رضاییان برابر السد نیمکت نشین می‌شوند؟

خلاف خبرهایی که برخی رسانه ها منتشر کردند، سرمربی استقلال بعد از شکست برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از سمتش استعفا نکرد و فقط در جمع بازیکنان گفت  شاید همدیگر را نبینیم و من را اخراج کنند اما اگر بمانم با دو، سه نفر از شما کار دارم. خبرورزشی نوشت: خلاف خبرهایی که

خلاف خبرهایی که برخی رسانه ها منتشر کردند، سرمربی استقلال بعد از شکست برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از سمتش استعفا نکرد و فقط در جمع بازیکنان گفت  شاید همدیگر را نبینیم و من را اخراج کنند اما اگر بمانم با دو، سه نفر از شما کار دارم.

خبرورزشی نوشت: خلاف خبرهایی که برخی رسانه ها منتشر کردند، سرمربی استقلال بعد از شکست برابر پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از سمتش استعفا نکرد و فقط در جمع بازیکنان گفت  شاید همدیگر را نبینیم و من را اخراج کنند اما اگر بمانم با دو، سه نفر از شما کار دارم.

حالا از استقلال خبر می رسد که ممکن است در بازی با السد قطر، سیدحسین حسینی و رامین رضاییان نیمکت نشین باشند تا این طور به نظر برسد جواد نکونام این ۲ بازیکن را مقصر ناکامی تیمش در بازی با پرسپولیس می‌داند.

حسینی در صحنه گل پرسپولیس دفع ناقصی انجام داد و رامین رضاییان هم روی سعید مهری خطای پنالتی کرد تا آبی ها مثل سال های اخیر از رقیب دیرینه شان شکست بخورند.

البته ظاهرا منظور نکونام فقط سیدحسین حسینی و رامین رضاییان نبوده و او در صحبت هایش گفته که در خرید برخی بازیکنان، مرتکب اشتباه شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn