تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 9:53
49 بازدید
کد خبر : 330701

ساعت بازی رئال مادرید – اتلتیکو مادرید امروز یکشنبه ۸ مهر + ترکیب احتمالی

ساعت بازی رئال مادرید – اتلتیکو مادرید امروز یکشنبه ۸ مهر + ترکیب احتمالی

تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید فردا در دیداری از چارچوب هفته هشتم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. در سال‌های اخیر، شاهد صحنه‌های زیادی از جنجال‌ها، درگیری‌ها و حواشی دو تیم در دربی‌ شهر مادرید بوده‌ایم و تقابل دوباره پایتخت‌نشینان می‌تواند بار دیگر حرارت و هیجان را به لالیگا هدیه دهد. جدال فردای اتلتیکو مادرید و

تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید فردا در دیداری از چارچوب هفته هشتم رقابت‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. در سال‌های اخیر، شاهد صحنه‌های زیادی از جنجال‌ها، درگیری‌ها و حواشی دو تیم در دربی‌ شهر مادرید بوده‌ایم و تقابل دوباره پایتخت‌نشینان می‌تواند بار دیگر حرارت و هیجان را به لالیگا هدیه دهد. جدال فردای اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، دویست‌وسی‌‌ویکمین شهرآورد مادرید خواهد بود که به میزبانی روخی بلانکوس در استادیوم سیویتاس متروپولیتانو برگزار می‌شود. در ۲۳۰ بازی اخیر، سهم رئال مادرید ۱۱۶ برد بوده و اتلتیکو مادرید نیز ۵۹ بار مقابل کهکشانی ها پیروز شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پس از لغزش‌های ابتدایی ، رئال مادرید  در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و به لطف روشن شدن موتور خط آتشی متشکل از وینیسیوس جونیور، رودریگو و البته کیلیان امباپه، هر ۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها را با پیروزی به پایان رسانده است. رئالی ها اگر چه براهیم دیاز، سبایوس، آلابا و کاماوینگا را برای جدال فردا در اختیار ندارند، اما بازگشت ادواردو کاماوینگا به لیست لوس بلانکوس و همچنین افزایش آمادگی دنی کارواخال خبر خوشحال کننده‌ای برای این تیم و هوادارانش است. رئال مادرید که می داند بارسلونا در اوج آمادگی به سر می برد و از هیچ امتیازی نمی‌گذرد، فردا محکوم به سربلندی در آزمون سخت متروپولیتانو است.

مشابه با رئال مادرید، اتلتیکو مادرید هم در فرم نسبتاً خوبی به سر می‌برد. تیم دیگو سیمئونه تا کنون در لالیگا شکست نخورده و حاصل عملکرد آن‌ها، قرارگیری در رده سوم جدول لیگ، پشت سر بارسلونا و رئال مادرید بوده است. ضمن این‌که روخی بلانکوس در تقابل‌های اخیر خانگی با رئال بسیار خوب نتیجه گرفته (۳ پیروزی در ۴ بازی اخیر) و می‌خواهد یک پیروزی شیرین دیگر را همراه با هواداران خود جشن بگیرد.

نتایج دربی‌های مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳:

اتلتیکو مادرید ۳-۱ رئال مادرید (لالیگا)

رئال مادرید ۵-۳ اتلتیکو مادرید (سوپرجام اسپانیا)

اتلتیکو مادرید ۴-۲ رئال مادرید (کوپا دل ری)

رئال مادرید ۱-۱ اتلتیکو مادرید (لالیگا)

آتش دربی مادرید از همین حالا برافروخته شده است

در آستانه دربی مادرید، برخی از هواداران اتلتیکو مادرید در شبکه‌های اجتماعی فراخوان داده‌اند تا با پوشیدن ماسک، به ورزشگاه بیایند و از این طریق، بدون نگرانی از شناسایی، به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، توهین کنند. به دنبال این فراخوان، هشتگ #MetropolitanoConMascarilla در شبکه‌های اجتماعی در حال گسترش است. هواداران و فن‌پیج‌های اتلتیکو مادرید با زدن این هشتگ، همدیگر را برای انجام اقدامات نژادپرستانه علیه وینی جونیور، تشویق می‌کنند.

علاوه بر این، باشگاه اتلتیکو مادرید اجرای دانا پائولا، خواننده مکزیکی دربی مادرید را به دلیل حمایت او از رئال مادرید لغو کرد تا به نوعی، احترام هواداران پرشور خود را حفظ کند.

اقدام جنجالی هواداران اتلتیکو مادرید پیش از بازی با رئال مادرید هواداران اتلتیکو مادرید با ماسک به متروپولیتانو خواهند آمد 

سوابق جنجال‌های دربی‌های اخیر مادرید

در فصل گذشته، گروهی از هواداران متعصب اتلتیکو مادرید به دلیل توهین‌های نژادپرستانه به یک دختر خردسال که پیراهن وینیسیوس را بر تن داشت، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. چند ماه بعد، پیش از بازی بین اتلتیکو و اینتر میلان، برخی از هواداران با خواندن شعار «آله آله، وینیسیوس شامپانزه» به این بازیکن توهین کردند که خود وینیسیوس نیز این موضوع را مستقیماً به یوفا گزارش کرد.

با این حال، شدیدترین اقدام قبل از دربی دو فصل پیش رخ داد، زمانی که عده‌ای از هواداران متعصب، یک مانکن آویزان شده از وینیسیوس را روی پل یکی از مناطق مادرید نصب کردند. این اتفاق توسط خود باشگاه اتلتیکو مادرید نیز محکوم شد و چهار نفر به خاطر این عمل مجرم شناخته شدند.

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

  • تاریخ برگزاری:  یکشنبه ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ | ۸ مهر ۱۴۰۳
  • ساعت برگزاری:  ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران
  • مکان برگزاری:  استادیوم سیویتاس متروپولیتانو (مادرید)
  • بستر برگزاری:  هفته هشتم لالیگای اسپانیا – فصل ۲۴-۲۰۲۳
  • داور:  متئو بوسکتس فرر

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

  • اتلتیکو مادرید (۲-۵-۳):  اوبلاک | رینیلدو، خیمنز، لو نورمان | یورنته، دی پل، کوکه، گلگر، لینو | گریزمان و آلوارز
  • رئال مادرید (۲-۴-۴):  کورتوا | کارواخال، رودیگر، میلیتائو، مندی | شوامنی، مودریچ، والورده، بلینگام | وینیسیوس و رودریگو

 غایبان بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

  • اتلتیکو مادرید:  آزپلیکوئتا و باریوس (مصدوم)
  • رئال مادرید:  سبایوس، آلابا، براهیم دیاز و امباپه (مصدوم)

نکات آماری 

  • در تاریخ رقابت‌های مختلف، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید تا کنون ۲۳۰ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم اتلتیکو ۵۹ پیروزی و سهم رئال مادرید ۱۱۶ پیروزی بوده است. ۵۵ بازی دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
  • رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی، تا کنون ۱۰ بار در متروپولیتانو مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفته و تنها ۲ مرتبه خانه روخی بلانکوس را با پیروزی ترک کرده است. در این ۱۰ بازی، رئال مادرید ۶ بار متحمل شکست شده و ۲ بار نیز به تساوی دست یافته است.
  • اتلتیکو مادرید در ۴ دیدار خانگی اخیر خود مقابل رئال ماردید ۳ بار به برتری رسیده است.
  • رئال مادرید بیش از ۳۶۵ روز (۳۹ بازی پیاپی) است که در لالیگا شکست نخورده است. آخرین شکست کهکشانی‌ها در این رقابت‌ها به باخت ۳-۱ در خانه همین اتلتیکو مادرید بازمی‌گردد.
  • رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳، در تمامی رقابت‌ها تنها ۲ بار شکست خورد که هر ۲ شکست این تیم مقابل اتلتیکو مادرید به ثبت رسید. یک باخت در لالیگا و یک باخت در کوپا دل ری

بهترین گلزنان تاریخ تقابل‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

  1. کریستیانو رونالدو (۲۲ گل)
  2. آلفردو دی استفانو (۱۵ گل)
  3. سانتیانا (۱۴ گل)
  4. فرانس پوشکاش (۱۳ گل)
  5. امیلیو بوتراگوئنو (۱۲ گل)

گل کریستیانو رونالدو به رئال مادرید کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ تقابل‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

پیش‌بینی بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید 






هواسکورد اتلتیکو مادرید ۱-۱ رئال مادرید
درصد برد اوپتا اتلتیکو مادرید ۳۳ درصد – رئال مادرید ۳۷ درصد – تساوی ۳۰ درصد
شایانیوز اتلتیکو مادرید ۴-۲ رئال مادرید

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn