تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 9:57
13 بازدید
کد خبر : 330705

شمسایی جای کسی را تنگ نکرده و نباید فقط او را مقصر دانست/ ۷ دقیقه مقابل مراکش خوب بودیم

شمسایی جای کسی را تنگ نکرده و نباید فقط او را مقصر دانست/ ۷ دقیقه مقابل مراکش خوب بودیم

واکاوی دلایل شکست تیم ملی فوتسال در جام جهانی از زبان رعدی: مربی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال اشتباهات قبلی را تکرار نکند مطمئن باشید بار دیگر به نتایج درخشانی می‌رسد. علی رعدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی با شکست برابر مراکش در مرحله یک هشتم

واکاوی دلایل شکست تیم ملی فوتسال در جام جهانی از زبان رعدی:

مربی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال اشتباهات قبلی را تکرار نکند مطمئن باشید بار دیگر به نتایج درخشانی می‌رسد.

علی رعدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی با شکست برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی اظهار کرد: زنگ خطر برای تیم ملی فوتسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا به صدا درآمد، چون برابر ازبکستان به بن‌بست خوردیم. با موشکافی در دقایقی که دچار مشکل می‌شدیم باید بررسی دقیقی صورت می‌گرفت تا دلایل افت موقت تیم مشخص شود. فرصت برای رفع اشکال وجود داشت، از طرفی تیم ملی با یکی دو بازی تدارکاتی به جام جهانی رفت که این موضوع تأثیر زیادی روی عملکرد تیم ملی داشت. این نقطه منفی در کار تیم به وجود آمد و روی عملکرد تیم اثرگذار بود.

۷ دقیقه مقابل مراکش خوب بودیم

وی ادامه داد: در تمام طول بازی با مراکش بازیکنان حریف یک برابر یک را از ما رد می‌شدند، از جایی ضربه خوردیم که فکر می‌کردیم همیشه قوی هستیم. هر زمان آنها در بخش تهاجمی خواستند از نفر مستقیم خود گذشتند. یکی دیگر از ایراد‌های ما این بود که پس از عقب افتادن از مراکش، کار گروهی نبود و هر کسی توپ می‌گرفت به دنبال آن بود تا انفرادی کار کند. در مقابل حریف آفریقایی بر اساس تفکر گروهی و کار تیمی به گل‌های خود رسید. تیم ایران دو دقیقه ابتدایی بازی و پنج دقیقه نخست نیمه دوم کار تیمی انجام داد که دو گل زد و می‌توانست به گل‌های بیشتری هم برسد. با برنامه ظاهر نشدیم در حالی که کیفیت بازیکنان ما بالاتر بود ولی حریف می‌دانست از این بازی چه می‌خواهد.

تمام سوال‌ها در مورد ضعف تیم ملی جواب دارد

کارشناس فوتسال در مورد اینکه تیم ملی فوتسال ایران بازیکنان باتجربه و کادرفنی با سابقه‌ای داشت، اما به چه دلیل برابر مراکش با وجود هشدار‌های قبلی نتیجه نگرفت، تصریح کرد: تمرکز برابر مراکش نداشتیم، حریف علاوه بر ۴ گل می‌توانست در همان نیمه نخست به گل‌های دیگری هم برسد، اما موقعیت‌های مهمی را از دست داد. ایران اگر علاوه بر آن ۷ دقیقه، در بیشتر دقایق بازی در حد نامش بازی می‌کرد با اختلاف خوبی برنده می‌شد، اما خوب نبودیم و حذف شدیم. حالا که جام جهانی تمام شده باید به دنبال رفع ایراد‌ها باشیم. باید ایراد‌های تیم ملی را شناسایی کنیم و به دنبال رفع نقاط ضعف باشیم. تمام سوال‌ها در مورد ضعف تیم ملی جواب دارد و تمامی کسانی که می‌توانند در کمیته فنی باشند پس از آنکه نقاط ضعف شناسایی شد نسبت به ترمیم آنها و تبدیل به نقاط قوت اقدام کنیم تا تجربه‌های تلخ ادامه پیدا نکند. تا مسابقات بعدی وقت داریم ولی اگر درست از این وقت استفاده کنیم و بهترین بهره را ببریم. اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم مطمئن باشید به نتایج درخشانی می‌رسیم.

وحید شمسایی از جنس فوتسال است

رعدی در خصوص اینکه در دوره قبلی جام جهانی تیم ملی در جمع ۸ تیم برتر حذف شد و در این دوره در جمع ۱۶ تیم، تا دچار افت شویم در حالی که داعیه شکست برزیل و اسپانیا را داشتیم، تأکید کرد: خودمان را فریب ندهیم، اگر توانایی داشتیم که مراکش را می‌بردیم و الان حریف برزیل در یک چهارم نهایی بودیم. دوره قبل هم تیم قدرتمندتری بودیم برابر قزاقستان حذف نمی‌شدیم. قزاقستان در این دوره پرتغال را حذف کرده پس بهتر است با در نظر گرفتن واقعیت زندگی کنیم. رقبا که نفرات بیشتری نداشتند یا با اسلحه وارد زمین نشدند. تکرار اشتباه یعنی در روی همان پاشنه می‌چرخد و در دوره بعدی بدتر نتیجه می‌گیریم. وحید شمسایی از جنس فوتسال است و جای کسی را تنگ نکرده، ایراد‌ها و اشکالات را برطرف کنیم و نخواهیم تقصیر‌ها را گردن یک نفر بیندازیم. اگر پنالتی نقطه دوم برابر مراکش گل می‌شد شاید تیم ملی حریف برزیل می‌شد پس باید از تمامی جوانب دلایل شکست را پیدا کنیم. الان به صبحی رسیدیم که صدای ساز زدن شب گذشته دزد توانمندی فوتسال ایران به صدا درآمده، پس همه خود را مقصر بدانیم و دست به دست هم دهیم تا بار دیگر نتایج درخشانی بگیریم.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn