تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 10:33
12 بازدید
کد خبر : 330739

حمله کیهان به کارشناسانی که معتقدند ایران نباید وارد تله جنگ با اسرائیل شود/ اگر صلح میخواهی باید آماده جنگ شوی

حمله کیهان به کارشناسانی که معتقدند ایران نباید وارد تله جنگ با اسرائیل شود/ اگر صلح میخواهی باید آماده جنگ شوی

روزنامه کیهان نوشت:در علم روابط بین‌الملل، یکی از معروف‌ترین جملات و کلیدواژه‌ها به این شرح است، «اگر صلح می‌خواهی آماده جنگ باش» این جمله اساس منطق بازدارندگی به عنوان مهم‌ترین عامل در دفاع از منافع فرد، گروه و کشور را شکل می‌دهد. در طی هفته‌های اخیر، برخی از افراد ناآگاه و در روزهای گذشته، برخی

روزنامه کیهان نوشت:در علم روابط بین‌الملل، یکی از معروف‌ترین جملات و کلیدواژه‌ها به این شرح است، «اگر صلح می‌خواهی آماده جنگ باش» این جمله اساس منطقحمله کیهان به کارشناسانی که معتقدند ایران نباید وارد تله جنگ با اسرائیل شود/ اگر صلح میخواهی باید آماده جنگ شوی بازدارندگی به عنوان مهم‌ترین عامل در دفاع از منافع فرد، گروه و کشور را شکل می‌دهد.

در طی هفته‌های اخیر، برخی از افراد ناآگاه و در روزهای گذشته، برخی از افراد پرحاشیه، همچون یکی از نمایندگان سابق مجلس[حشمت الله فلاحت پیشه] که سابقا ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی را نیز برعهده داشته است، با تکیه بر کلیدواژه خائنانه «تله جنگ» سعی در تاثیرگذاری بر افکار عمومی و همچنین تصمیم مسئولین دارند.

جای تعجب دارد که این قماش افراد که کوچک‌ترین تحلیل و کوچک‌ترین تخصصی در حوزه امنیت بین‌الملل و روابط بین‌الملل نداشته و ندارند و در حوادث اخیر ساده‌لوحی ناشی از شهوت دیده شدن خود را به همگان ثابت کرده‌اند در چه سازوکار و با چه تفکری به مقام ریاست کمیسیون امنیت ملی به عنوان مهم‌ترین رکن سیاستگذاری و قانون‌گذاری در حوزه سیاست خارجی، امنیت بین‌الملل و… گماشته و انتخاب شده است.

نتیجه این کلیدواژه خیانت‌آمیز از سوی هر فردی، گستاخی بیشتر و گام به گام اسرائیل و آمریکا و ضربات متعدد به بازدارندگی و امنیت ایران است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn