تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 11:27
4 بازدید
کد خبر : 330788

توضیحات مسئول برگزاری لیگ یک درباره حاشیه های آمبولانس شیراز

توضیحات مسئول برگزاری لیگ یک درباره حاشیه های آمبولانس شیراز

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز روز گذشته (شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال مقابل شهر راز شیراز صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا صدر جدول لیگ یک را حفظ کند. در دقایق پایانی مسابقه، امیرمحمد منصف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز روز گذشته (شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال مقابل شهر راز شیراز صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا صدر جدول لیگ یک را حفظ کند.

در دقایق پایانی مسابقه، امیرمحمد منصف بازیکن فجر دچار مصدومیت شد. پیروز قربانی سرمربی فجر سپاسی پس از پایان دربی شیراز مدعی شد که بازیکن مصدوم تیمش پس از گذشت ۴۰ دقیقه از پایان مسابقه به بیمارستان منتقل شد و یکی از رانندگان آمبولانس گفت که بابت رسیدگی به وضعیت بازیکن فجر وظیفه‌ای ندارد!

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال که دربی شیراز را در ورزشگاه حافظیه تماشا می‌کرد، درباره این اتفاق به تسنیم گفت: با هیئت فوتبال استان فارس نامه‌نگاری کرده‌ام تا مدارک خود را ارائه کنند. پرونده را پیگیری می‌کنم و اگر مشکلی باشد، نهایتاً پرونده را به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم. خودم در شیراز حضور داشتم و سه آمبولانس در ورزشگاه بود که دو آمبولانس برای رسیدگی به بازیکنان بود.

وی در تشریح اتفاقاتی که بعد از مصدومیت بازیکن یادشده افتاد، اظهار داشت: این مصدومیت در وقت اضافه نیمه دوم رخ داد که دو آمبولانس به زمین آمد. پزشکان تیم فجر و ورزشگاه حافظیه نیز به زمین آمدند و اقدامات پزشکی را انجام دادند. وقتی تشخیص دادند که بازیکن را سوار آمبولانس کنند، گفتم منصف سوار آمبولانسی شود که می‌تواند به بیمارستان برود.

مسئول برگزاری لیگ یک با بیان اینکه مسئولیت رسیدگی به چنین مواردی بر عهده هیئت فوتبال فارس و باشگاه میزبان است، تصریح کرد: آمبولانس جلوی درهای خروجی متوقف شد و گفتند بازیکن مشکلی ندارد، اما گفتم بازیکن باید به بیمارستان برود و پزشکان بیمارستان درباره شدت مصدومیت تشخیص بدهند. حتی پزشک تیم فجر را نیز سوار آمبولانس کردم و این آمبولانس از محوطه دور زمین خارج شد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn