تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 11:38
5 بازدید
کد خبر : 330799

خرید از بازار چینی‌ها در سفر به کیش

خرید از بازار چینی‌ها در سفر به کیش

جامعه ورزشی آفتاب نو: جزیره کیش، منطقۀ آزاد تجاری ایران است که شرایط بازار و خریدوفروش در آن تفاوت زیادی با سایر مناطق ایران دارد. به‌همین‌دلیل اجناس متنوع و اورجینال از شرق و غرب، در این جزیره پیدا می‌شود. یکی از جذاب‌ترین این مراکز خرید، بازار چینی های کیش است که هرنوع کالای چینی در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

جزیره کیش، منطقۀ آزاد تجاری ایران است که شرایط بازار و خریدوفروش در آن تفاوت زیادی با سایر مناطق ایران دارد. به‌همین‌دلیل اجناس متنوع و اورجینال از شرق و غرب، در این جزیره پیدا می‌شود. یکی از جذاب‌ترین این مراکز خرید، بازار چینی های کیش است که هرنوع کالای چینی در دو شعبۀ آن پیدا می‌شود. اگر شما هم قصد سفر به جزیره را دارید یا به دنبال مشخصات بازار چینی ها می‌گردید، این مطلب را مطالعه کنید.

معرفی مرکز خرید چین در کیش

بازار چینی ها در کیش یکی از بهترین بازارهای جزیره است که حال‌وهوایی کاملا متفاوت با سایر مراکز خرید آن دارد. در این بازار اجناس چینی توسط فروشندگان چینی به فروش می‌رسد. البته در بازار چینی‌ها باید تصورات کلیشه‌ای خود را از محصولات به‌دردنخور و نامرغوب چینی دور بریزید؛ چراکه در این مرکز خرید کیفیت اقلام عرضه‌شده حرف اول را می‌زند. به همین دلیل بسیاری از مسافرانی که با بلیط تهران کیش به جزیره سفر می‌کنند، سری هم به این فروشگاه می‌زنند تا خیال سفر به چین را در ذهن بپرورانند.

آغاز به کار بازار چینی‌های کیش

از بازار چینی های کیش در سال ۱۳۸۵ رونمایی شد. هدف از تاسیس این بازار، ارائه اجناسی باکیفیت و البته خوش‌قیمت به مسافران و گردشگران جزیره بود. این بازار بزرگ و وسیع طراحی مدرنی دارد و در ترکیب با المان‌های چینی، فضایی فوق‌العاده دلچسب و جذاب پیدا می‌کند.

مرکز خرید چین کیش چه کالاهایی دارد؟

در بازار چین کیش دست‌خالی برنمی‌گردید. تنوع محصولات در این بازار آنقدر زیاد است که اگر شما جزء سخت‌پسندترین آدم‌های دنیا هم باشید، با دستانی پر و صورتی خندان مرکز خرید چین را ترک خواهید کرد.

اسکار بهترین اجناس بازار چینی‌ها هم به لباس‌های سنتی چین و پارچه‌های طرح گل و شکوفه‌اش تعلق می‌گیرد. احتمالا برای ما که فرهنگی کاملا متفاوت با چینی‌ها داریم، دیدن این دسته از محصولات جذابیت خیلی زیادی به همراه خواهد داشت. ناگفته نماند که به‌جز پارچه و لباس، محصولات دیگری هم در این بازار پیدا می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به کیف‌وکفش، لوازم تزئینی خانگی، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، پوشاک و سوغات معروف چینی اشاره کرد. اگر قصد دارید هزینه سفر خود را تا حد ممکن کاهش دهید، می‌توانید بلیط رفت و برگشت کیش را همزمان خریداری کرده و کالاهای این مرکز خرید را به عنوان سوغات انتخاب کنید.

2

ساعت کاری و نشانی بازار چینی‌ها کیش

مرکز خرید چین کیش در دو شیفت صبح و بعدازظهر پذیرای خریداران و گردشگران جزیره خواهد بود. ساعت کاری این مجموعه در شیفت صبح از ۹ صبح تا ۱:۳۰ ظهر و در شیفت عصر از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۱ شب است. البته از بازار چینی‌ها، دو شعبه در جزیره رویایی کیش وجود دارد که شما با مراجعه به آن‌ها می‌توانید کالاهای موردنیازتان را خریداری کنید. در جدول زیر، به موقعیت مکانی هر دو شعبه دسترسی خواهید داشت:






شعبه

توضیحات

آدرس

مرکز خرید مروارید

اولین شعبه از بازار چینی ها کیش؛ دارای چندین جاذبه تفریحی و محصولات متنوع چینی

شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، مقابل مجتمع سارینا ۲

مرکز خرید پانیذ

شعبه دوم بازار چینی‌ها؛ شامل کالاهای سنتی و فرهنگی چین

خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت

 

هر دو شعبه از بازار چین در کیش به لطف حضور در معروف‌ترین مراکز خرید این جزیره امکانات رفاهی مطلوبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت با خدمات گسترده، پارکینگ اختصاصی و سرویس بهداشتی از جمله خدمات رفاهی موجود در این بازار است.

پس از خرید، از جاذبه‌های اطراف بازار چینی‌ها دیدن کنید!

از حراج بازار چینی ها در کیش که حظ وافر را بردید، سری به جاهای دیدنی نزدیک به این بازارها بزنید. خیلی هم تفاوت ندارد کدام شعبه از بازار چینی‌ها را برای خرید انتخاب کرده باشید؛ چراکه این دو فروشگاه فاصلۀ چندانی از هم ندارند. اسکله تفریحی کیش، پارک برفی پنگوئن، پارک شهر و کارتینگ کیش، پلاژ ویژه بانوان و آقایان، پارک هنگام، مرکز خرید میکامال، بازارچه حافظ و بازارچه پارسیس از معروف‌ترین جاهای دیدنی جزیره برای گردشگران هستند.

3

مرکز خرید میکامال؛ از مراکز خرید اطراف بازار چینی ها در کیش

در نزدیکی بازار چینی‌ها کیش کجا اقامت کنیم؟

بی‌تردید هرجای جزیره کیش که اقامت داشته باشید، لحظاتی رویایی در انتظارتان خواهد بود. بااین‌حال، اگر تصمیم دارید یکی از بهترین هتل های کیش هم‌جوار با بازار چینی‌ها را انتخاب کنید، هتل داریوش، هتل کیش، هتل شایان، هتل مارینا، هتل لیلیوم، هتل لوتوس، هتل صدف، هتل آرامیس، هتل شایگان، هتل سارا و هتل پارمیدا انتخاب‌های خوبی برای اقامت در اطراف این بازارها به شمار می‌روند.

خرید بلیط هواپیما کیش با بهترین قیمت

گردشگران جزیره کیش می‌توانند تور یا بلیط هواپیما کیش را با ارزانترین قیمت از تریپ خریداری کنند. آژانس هواپیمایی تریپ، مرجع مستقیم خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه‌آخری است و پایین‌ترین قیمت بلیط را در اختیار کاربران عزیز خود قرار می‌دهد. ۱۸ سال فعالیت در عرصۀ توریسم در ایران، ما را بر آن داشته تا در همه جوانب همراه گردشگران عزیز باشیم و از رزرو هتل تا برگزاری تورهای داخلی و خارجی، امکان سفرهای متنوع را فراهم کنیم.

برای سفر به اقصی نقاط ایران و سایر کشورها، وارد سایت www.trip.ir شوید و برنامه سفرهای متنوع ما را مشاهده کنید. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا تغییر شرایط پرداخت، با شماره‌تلفن روی سایت تماس بگیرید.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn