تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 11:54
11 بازدید
کد خبر : 330814

بهترین دندانپزشکی اقساطی تهران / پول زیبایی تا عصب کشی رو تو ۲ سال بدون سود پرداخت کن

بهترین دندانپزشکی اقساطی تهران / پول زیبایی تا عصب کشی رو تو ۲ سال بدون سود پرداخت کن

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که خیلی ها برای رسیدن به بهترین ها در اون در حال تلاش هستن و خب یه عده در این بین موفق میشن و یه عده نمیشن که البته در صورتی که اون عده ی ای که موفق نشدن نهایت تلاششون رو کرده باشن ولی خب نتیجه ای حاصل

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که خیلی ها برای رسیدن به بهترین ها در اون در حال تلاش هستن و خب یه عده در این بین موفق میشن و یه عده نمیشن که البته در صورتی که اون عده ی ای که موفق نشدن نهایت تلاششون رو کرده باشن ولی خب نتیجه ای حاصل نشده باش نمیشه بهشون خرده گرفت چرا که برخی از اوقات یه سری عوامل دیگه بجز تلاش ما هستن که شانس موفقیتمون رو بالا و بالاتر میبرن به همین دلیل در صورتی که به قولی صد خودتون رو گذاشتید ولی نتیجه ای نگرفتید به هیچ عنوان از این موضوع ناراحت نشید چرا که شما بهترین تلاش خودتون رو انجام دادید ولی خب حالا نشده و از اون مهم تر اینه که شما با موفق نشدن در اون زمینه دیگه نباید برای این که موفقیت های دیگه به دست بیارید دست از تلاش بردارید و بیخیال این موضوع بشید چرا که موفقیت حاصل همین شکست های ریز و درشت هست.

اما حالا در مورد پیدا کردن بهترین ها برای این که اون ها رو یه جورایی جذب کنید و به سمت زندگیتون فرا بخونیدشون میتونید از  کارهای ریز و روزمره ی خودتون شروع کنید تا اینطوری کائنات ببینه که شما آماده ی دریافت بهترین ها هستید مثلا در صورتی که میخواهید پارچه بخرید بهترین پارچه فروشی ها در تهران رو پیدا کنید و ازشون خرید داشته باشید و یا در صورتی که میخواهید برید کافی شاپ بهترین کافه ها در تهران رو پیدا کنید و در اون ها وقت بگذرونید تا اینطوری و کم کم کیفیت زندگیتون بهبود و ارتقا پیدا کنه. حالا ما هم در این سری از مطالب خودمون برای این که بهتون در راستای پیدا کردن هر چه راحت تر بهترین ها به معرفی اون ها در زمینه های مختلف پرداختیم مثلا در مقاله ی امروز میخواهیم راجع به بهترین دندانپزشکی های اقساطی در تهران صحبت کنیم که خب با توجه به بالا بودن هزینه های دندانپزشکی میتونن بسیار به دردتون بخورن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

دندانپزشکی اقساطی تهران

دندانپزشکی دکتر امیر صلح جو

یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی در سطح شهر تهران دندانپزشکی دکتر امیر صلح جو هست که انواع خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی رو ارائه میکنه اون هم با اقساط بلند مدت و ده ماهه و بدون نیاز به پیش پرداخت که خب این واقعا فوق العاده هست چرا که شما تصورش رو کنید که میتونید کارهای درمانی و زیبایی برای دندون هاتون انجام بدید و بعد هزینه ی اون رو در این مدت زمان طولانی و بدون این که بهتون فشار مالی بیاد پرداخت کنید.

یه سری از خدمات ارائه شده در این دندانپزشکی عبارتند از:

خدمات دندانپزشکی زیبایی شامل کامپوزیت، لمینت ونیر و…

خدمات کاشت ایمپلنت دندان

عصب کشی تخصصی دندان و…

شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره ی ۰۲۱۴۴۳۸۷۹۱۴ تماس بگیرید.

نشانی: تهران، بلوار مرزداران، نرسیده به اشرفی اصفهانی، خیابان ابوالفضل، بوستان هفتم غربی، میدان لاله، ساختمان پاسارگاد، پلاک ۸، طبقه نهم، واحد ۲۶

دندانپزشکی اقساطی تهران

کلینیک دندانپزشکی عرشیان

بریم سراغ یکی دیگه از مراکز دندانپزشکی در سطح تهران که بسیار هم پرآوازه هست و برای خودش اسم و رسم داره یعنی کلینیک دندانپزشکی عرشیان که اخلاق حرفه ای که پرسنل اون دارن باعث میشه که شما تا ابد مراجع خودشون بشید. شما در این مجموعه شاهد حضور جمعی از دندانپزشک های مجرب و حرفه ای خواهید بود که کارشون رو در نهایت دقت و وسواس انجام میدن. همچنین خدمات ارائه شده در این مرکز با بهترین مواد و کمترین قیمت در اختیار شما قرار میگیره. از خوبی های بزرگی که این مجموعه داره این هست که در صورت نارضایتی مراجعه هزینه ی پرداختی رو بازگشت میزنن. در خصوص شرایط اقساط هم باید بگیم که بدون سود هست.

یه سری از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از:

لمینت و کامپوزیت دندان

ایمپلنت دندان

روکش سرامیکی

عصب کشی و ترمیم دندان

بلیچینگ و جرم گیری

ارتودنسی

جراحی دندان عقل بدون درد

عصب کشی با روتاری بدون درد

اطلاعات بیشتر رو از طریق آدرس و شماره تماس زیر میتونید به دست بیارید:

آدرس دندانپزشکی: بزرگراه رسالت به سمت اتوبان باقری، بعد از چهارراه سرسبز، بعد از بانک صادرات، پلاک ۶۴۰، طبقه ۱، واحد ۲

شماره تلفن دندانپزشکی: ۰۲۱۷۷۲۰۶۰۰۰ – ۰۲۱۷۷۴۴۶۴۶۷

دندانپزشکی اقساطی تهران

کلینیک دندانپزشکی و دندانسازی متین (خزانه) 

بریم سراغ آخرین مجموعه ای که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی کلینیک دندانپزشکی متین که از زمان شروع به کارش تا به امروز تونسته رضایت صد درصدی مراجع های خودش رو کسب کنه و از این رو تبدیل بشه به یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران. یه سری از خدماتی که در این مرکز ارائه میشن عبارتند از:

ایمپلنت

درمان ریشه

جرم گیری

جراحی دندان عقل

بلیچینگ و سفید کردن دندان با اشعه

پروتزهای ثابت و متحرک

طرح لبخند (کامپوزیت ونیر با بهترین مواد روز)

ساخت انواع دندان مصنوعی با رعایت اصول علمی

دنچر (دست دندان)

اوردنچر (دست دندان متکی بر ایمپلنت)

کروم

فلکسی (دست دندان ژله ای)

جرم گیری دندان مصنوعی

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتونید از طریق آدرس و شماره تماس زیر اقدام کنید:

آدرس: تهران، فلکه اول خزانه بخارایی، جنب بانک پارسیان، طبقه سوم، واحد ۸

شماره تلفن: ۰۲۱۵۵۳۲۱۵۵۷

دندانپزشکی اقساطی تهران

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn