تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 12:30
18 بازدید
کد خبر : 330851

جریمه انضباطی در انتظار پرسپولیس

جریمه انضباطی در انتظار پرسپولیس

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس و کادر پزشکی آن به زودی با جرائمی روبرو خواهند شد. کیهان ورزشی-  در پی اتفاق رخ داده در پرونده پزشکی نبیل باهویی بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس، حالا به نظر می‌رسد که جرائمی در انتظار این باشگاه و احتمالاً کادر پزشکی آن خواهد بود. باشگاه پرسپولیس به ایفمارک مدارک پزشکی

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس و کادر پزشکی آن به زودی با جرائمی روبرو خواهند شد.

کیهان ورزشی- 

در پی اتفاق رخ داده در پرونده پزشکی نبیل باهویی بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس، حالا به نظر می‌رسد که جرائمی در انتظار این باشگاه و احتمالاً کادر پزشکی آن خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس به ایفمارک مدارک پزشکی نامعتبری در خصوص نبیل باهویی ارائه داده بود که این مسئله در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد و لو رفت.

این مسئله دردسر بزرگی برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده و حالا به نظر می‌رسد که کمیته انضباطی که به این پرونده ورود کرده و آرایی در این باره صادر خواهد کرد که گریبان چند نفر را خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از سوختن یک سهمیه خارجی این تیم، دست به این اقدام عجیب و مبتدیانه زد و حالا به نظر می‌رسد که این باشگاه جرائمی روبرو خواهد شد که کمیته انضباطی به محض تشکیل جلسه، آرای خود را در این باره صادر خواهد کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn