تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 12:39
11 بازدید
کد خبر : 330859

وزیر کشور: ترور سیدحسن نصرالله از روی استیصال بود/ ایران همواره در کنار جبهه مقاومت و حزب‌الله خواهد بود

وزیر کشور: ترور سیدحسن نصرالله از روی استیصال بود/ ایران همواره در کنار جبهه مقاومت و حزب‌الله خواهد بود

اسکندر مؤمنی با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران اظهارکرد: این را با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران، دولت و مردم آن از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت خواهند کرد و به این حمایت خود ادامه خواهند داد بدون تردید. به گزارش خبرگزاری آنا، اسکندر مؤمنی، وزیر کشور

اسکندر مؤمنی با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران اظهارکرد: این را با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران، دولت و مردم آن از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت خواهند کرد و به این حمایت خود ادامه خواهند داد بدون تردید.

به گزارش خبرگزاری آنا، اسکندر مؤمنی، وزیر کشور ضمن حضور برای عرض تسلیت در دفتر لبنان در تهران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله عزیز را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: بدون تردید پیروان مکتب ایشان راه این شهید عزیز را ادامه خواهند داد و جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد.

وزیر کشور گفت: بدون تردید نتیجه این خون پاک به زمین ریخته تسریع در سقوط رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی خواهد بود. ملت ایران، دولت ایران و همه مردم در کنار مردم لبنان و جبهه مقاومت و حزب الله خواهند بود؛ این یک وظیفه دینی و شرعی است.

مؤمنی ادامه داد: این را با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران، دولت و مردم آن از جبهه مقاومت و حزب الله حمایت خواهند کرد و به این حمایت خود ادامه خواهند داد بدون تردید.

وی با بیان اینکه بدون تردید اینگونه ترور‌های کور و وحشیانه نتیجه‌ای برای بقای این رژیم نخواهد داشت و این از روی استیصال هست، تصریح کرد: نتیجه این خون پاک بدون تردید تسریع در سقوط این رژیم پوشالی است.

وزیر کشور ادامه داد: بعد از این حادثه جبهه مقاومت در ادامه این مسیر معنوی و درست متحدتر و مصمم‌تر شده است. جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرده و همواره در کنار جبهه مقاومت و مردم لبنان و خصوصاً حزب الله عزیز خواهد بود.  

به گزارش آنا، محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور ظهر روز یکشنبه در دفتر مرکزی حزب‌الله لبنان در تهران برای عرض تسلیت شهادت «سید حسن نصرالله» حضور یافت.

وی با «عبدالله صفی الدین» مسئول دفتر حزب الله لبنان در ایران گفتگو کرد؛ بنابراین گزارش، تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری امروز برای عرض تبریک و تسلیت در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران حضور پیدا کردند.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn