تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 12:40
16 بازدید
کد خبر : 330862

ماجرای عجیب دریافت گزارش پزشکی از بیمارستانی که دستگاه MRI ندارد! / تشکیل جلسه انضباطی بعد از بازی پرسپولیس- پاختاکور

ماجرای عجیب دریافت گزارش پزشکی از بیمارستانی که دستگاه MRI ندارد! / تشکیل جلسه انضباطی بعد از بازی پرسپولیس- پاختاکور

محرومیت و گزارش به نظام پزشکی در انتظار پزشک متخلف بخش پزشکی پرسپولیس با یک قصور عجیب در مورد مدارک مصدومیت نبیل باهویی باعث ایجاد دردسر شده است. به گزارش خبرگزاری آنا، عدم حضور نبیل باهویی در ۶۰ درصد بازی های فصل گذشته باعث شد تا یک سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل جدید بسوزد. این

محرومیت و گزارش به نظام پزشکی در انتظار پزشک متخلف

ماجرای عجیب دریافت گزارش پزشکی از بیمارستانی که دستگاه MRI ندارد!   تشکیل جلسه انضباطی بعد از بازی پرسپولیس- پاختاکور

بخش پزشکی پرسپولیس با یک قصور عجیب در مورد مدارک مصدومیت نبیل باهویی باعث ایجاد دردسر شده است.

به گزارش خبرگزاری آنا، عدم حضور نبیل باهویی در ۶۰ درصد بازی های فصل گذشته باعث شد تا یک سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل جدید بسوزد. این باشگاه برای اثبات اینکه این بازیکن دچار مصدومیت بوده و به همین دلیل در مسابقات حضور داشته فرصت می گیرد تا با ارائه مدارکی این موضوع را اثبات کند اما در ارائه مدارک به طرز عجیبی دچار قصور می شود.

هر چند باشگاه پرسپولیس تا این لحظه گردن نگرفته که در ارائه مدارک جعل اتفاق افتاده اما تمام شواهد موجود در اتوماسیون سازمان لیگ نشان می دهد که بخش پزشکی این باشگاه با استفاده از مدرک جعلی به دنبال اثبات مصدومیت نبیل باهویی بوده است.

برخی خبرها حاکی از این بوده که مسئول پزشکی فعلی باشگاه سعی بر این دارد که ثابت کند مدرک جعلی از سوی پزشک فصل گذشته این باشگاه در بین مدارک قرار داده شده اما این موضوع توجیهی بیش نیست. حتی اگر مدارک تهیه شده توسط پزشک فصل گذشته سرخپوشان بوده باشد در نهایت بخش پزشکی جدید این باشگاه مدارک را در اختیار سازمان لیگ قرار داده اند و باید بررسی های لازم را قبل از ارائه مدارک می کردند.

مدرک ارائه شده برای مصدومیت نبیل باهویی مربوط به مصدومیت کشاله ران اوست که این موضوع درست است اما دو مدرک دیگر برای اینکه میزان غیبت های او در ۶۰ درصد بازی ها را ثابت کند مربوط به MRI می شود که اصل آن دست خود باهویی است و مدیریت جدید پزشکی پرسپولیس گزارش آن را از بیمارستانی گرفته که اصلا در آن مرکز دستگاه MRI وجود ندارد.

در واقع پزشکی که گواهی را صادر کرده هم به نظر دچار تخلف شده است و مسئولان می توانند گزارش این تخلف را حتی به نظام پزشکی کشور هم ارائه کنند زیرا بررسی ها نشان می دهد از همین پزشک تخلفی هم در دسته سوم کشور ثبت شده است.

قرار بوده جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مربوط به این تخلف قبل از بازی با پاختاکور برگزار شود اما به دلیل بازی حساس این تیم قرار شده نشست کمیته انضباطی برای رسیدگی به این پرونده بعد از این مسابقه برگزار شود.

اگر باشگاه پرسپولیس نتواند دفاعیات قانع کننده ای برای ارائه این مدارک جعلی ارائه کند قطعا پزشکان این تیم با محرومیت روبرو خواهند شد و خود باشگاه پرسپولیس هم جریمه می شود. همچنین ایفمارک می تواند تخلف پزشکان این پرونده را به نظام پزشکی کشور ارجاع دهد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn