تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 13:00
11 بازدید
کد خبر : 330880

۷۳۷۳ روز معماری در باغ موزه قصر

۷۳۷۳ روز معماری در باغ موزه قصر

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو به نقل از روابط عمومی باغ موزه قصر ، شرکت مهندسین مشاور اسکان به مناسبت ۲ دهه فعالیت موفق خود، در نگارخانه باغ موزه قصر، آثار، دستاورد و پروژه‌های خود در عرصه معماری طی این سال‌ها را به نمایش می گذارد و به بررسی نقش حیاتی هنر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو به نقل از روابط عمومی باغ موزه قصر ، شرکت مهندسین مشاور اسکان به مناسبت ۲ دهه فعالیت موفق خود، در نگارخانه باغ موزه قصر، آثار، دستاورد و پروژه‌های خود در عرصه معماری طی این سال‌ها را به نمایش می گذارد و به بررسی نقش حیاتی هنر و معماری در شکل‌دهی به محیط زندگی‌مان می پردازد.

این نمایشگاه که شامل ۶۰ اثر است و تا ۱۵ مهرماه در معرض تماشای بازدیدکنندگان خواهد بود، فرصتی است برای مرور دستاوردها و نوآوری‌های معماری و فعالان این حوزه.

لازم به ذکر است که در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با موضوع: لایت آرت (هنرهای مفهوم نوری)، هنر چیدمان و همچنین مسابقاتی نیز برگزار خواهد شد. این برنامه‌ها فرصتی عالی برای یادگیری و تبادل تجربیات معماری برای علاقه مندان و فعالان این حوزه مهندسی است.

در این رویداد، شرکت هایی از حوزه‌های مختلف معماری حضور دارند که حضور این متخصصان و کارشناسان، فرصتی است برای بهره مندی از تجربیات، دانش و تبادل نظرهایی سازنده بین اعضای جامعه معماران.

شرکت های حاضر در این رویداد عبارتند از: مرکز معماری ایران، آکادمی نور، دفتر مدیریت پروژه و مدلسازی اطلاعات ساخت شریف (PMBIM)، شرکت خبرگان کلیم و پیمان ساخت شریف، شرکت بافت و بنا، موسسه هنر معماری و نشریه کتاب بیمارستان.

و حامیان این نمایشگاه را: شرکت تونا لایتینگ، شرکت گلنور، شرکت اور، شرکت بتیس، شرکت گازسو، شرکت لینکران، شرکت راک سرامیک تشکیل می دهند.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه “۷۳۷۳ روز معماری ” می توانند به نشانی انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، خیابان شهدای ناجا، نگارخانه باغ موزه قصر مراجعه کنند و یا باشماره های ۹۶۶۵۷۴۰۱ و ۹۶۶۵۷۴۰۸ تماس بگیرند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn