تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 13:39
23 بازدید
کد خبر : 330921

اینجا پرسپولیس، با لبخند وارد شوید! (عکس)

اینجا پرسپولیس، با لبخند وارد شوید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس این هفته با بردی شیرین برابر استقلال، صد و چهارمین دربی پایتخت را به سود خود خاتمه داد و موفق شد آمار شهرآورد را ۲۸-۲۶ کند. پرسپولیس با برد در این بازی و باتوجه به شکست سپاهان، شانس صدرنشینی خود را هم زنده نگه داشت اما برد در دربی

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس این هفته با بردی شیرین برابر استقلال، صد و چهارمین دربی پایتخت را به سود خود خاتمه داد و موفق شد آمار شهرآورد را ۲۸-۲۶ کند. پرسپولیس با برد در این بازی و باتوجه به شکست سپاهان، شانس صدرنشینی خود را هم زنده نگه داشت اما برد در دربی ارزش و اهمیتی بسیار بیشتر از معادلات جدول لیگ برتر ایران داشت و آنها را در شروع کار با گاریدو، از نظر روحی و روانی در موقعیت بهتری قرار داد.

این برد باعث شده تا بازیکنان تیم پرسپولیس شرایط خوبی را در اردو داشته باشند و تصاویر منتشره از تمرین روز شنبه این تیم هم صورت خندان بازیکنان این تیم را در استادیوم کاظمی نشان می‌دهد که شاید جالب‌ترین واکنش به برد در دربی باشد و اهمیت این بازی را بیشتر از همیشه نمایان می‌کند.

2088002

از وحید امیری و فرشاد احمدزاده تا سروش رفیعی و حتی لوکاس ژوائو، همگی با لبخند این جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند و انگار که خنده در اردوی تیم پرسپولیس اجباری است. حتی کارلوس گاریدو هم در حالی که سعی داشت با کلاه سویشرت از گزند باران پاییزی در امان بماند، لبخند خود را نتوانست از صورت پنهان کند.

2088003

حسین کنعانی دیگر بازیکنی است که موردتوجه عکاس پرسپولیس قرار گرفته است. او در این دربی اولین گل خود را زد و موفق شد نامش را وارد تاریخ شهرآورد کند نیز لبخند می‌زند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn