تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 13:47
19 بازدید
کد خبر : 330930

زود است که به حاشیه برویم

زود است که به حاشیه برویم

جامعه ورزشی آفتاب نو: /اصفهان بازیکن اسبق سپاهان گفت: باید به این ترکیب احترام بگذاریم. آقای مورایس صحبت کرده بودند که کسی حمایت نمی‌کند، اما باید بگویم کسی از حمایت‌ها دریغ نکرده و بازهم حمایت‌های خود را ادامه می‌دهیم. نمی‌دانم چرا گفتند کسی حمایت نمی‌کند؟!  مهدی جعفرپور در گفت‌وگو با با اشاره به نخستین باخت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/اصفهان بازیکن اسبق سپاهان گفت: باید به این ترکیب احترام بگذاریم. آقای مورایس صحبت کرده بودند که کسی حمایت نمی‌کند، اما باید بگویم کسی از حمایت‌ها دریغ نکرده و بازهم حمایت‌های خود را ادامه می‌دهیم. نمی‌دانم چرا گفتند کسی حمایت نمی‌کند؟! 

مهدی جعفرپور در گفت‌وگو با با اشاره به نخستین باخت سپاهان در لیگ امسال برابر تراکتور، اظهار کرد: این بازی را نمی‌توان دلیل افت تیم سپاهان عنوان کرد چرا که این اولین بازی سخت تیم بود. تیمی که برای قهرمانی بسته شده و با تیمی که فقط می‌خواهد در جدول باقی بماند متفاوت است و حدود ۴ تیم هستند که فکر می‌کنم تراکتور یکی از آن تیم‌ها است و به تمام آن‌ها بابت عملکردشان تبریک می‌گویم. 

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم درباره ترکیب تیم سپاهان صحبت کنیم، چرا که سلیقه آقای مورایس بوده است، افزود: باید به این ترکیب احترام بگذاریم.

جعفرپور با اشاره به سخنان پیش از بازی مورایس برای حمایت نکردن پیشکسوتان این تیم، گلایه و اظهار کرد: آقای مورایس صحبت کرده بودند که کسی حمایت نمی‌کند، اما باید بگویم کسی از حمایت‌ها دریغ نکرده و بازهم حمایت‌های خود را ادامه می‌دهیم. نمی‌دانم چرا گفتند کسی حمایت نمی‌کند؟! 

بازیکن اسبق فوتبال سپاهان در خصوص اینکه اولین باخت این فصل سپاهان را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم تا الان نتیجه نامطلوبی نگرفته است، یادآورشد: تیم تراکتور مانند تیم سپاهان یک باخت در بازی‌های خود دارد و زود است که بخواهیم سپاهان را وارد حاشیه کنیم‌. در واقع باید برای آینده امیدوار بود چرا که سپاهان مهره‌های بسیار خوبی دارد. ان‌شاءالله برد بازی‌های پیش روی این تیم باخت را جبران می‌کند.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn