تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 14:42
29 بازدید
کد خبر : 330985

پایان کار مدیرعامل حقوق دان در استقلال؟

پایان کار مدیرعامل حقوق دان در استقلال؟

تیم فوتبال استقلال در شرایطی روز گذشته برای برگزاری بازی السد راهی قطر شد که احمد شهریاری به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه در این سفر به همراه آبی پوشان حضور داشت اما بازهم خبری از فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه نبود. به گزارش «شایانیوز» به نقل از افکار نیوز؛ سمیعی مدت هاست به

تیم فوتبال استقلال در شرایطی روز گذشته برای برگزاری بازی السد راهی قطر شد که احمد شهریاری به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه در این سفر به همراه آبی پوشان حضور داشت اما بازهم خبری از فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه نبود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از افکار نیوز؛ سمیعی مدت هاست به خاطر اختلاف هایی که با جواد نکونام دارد در کنار تیم حضور ندارد و حتی قبل از دربی که شهریاری به همراه برخی از پیشکسوتان در تمرین حضور پیدا کرد هم خبری از مدیرعامل باشگاه نبود.

برخی بر این باور هستند که این مسائل نشانه هایی از پایان کار سمیعی در استقلال است؛ هرچند هنوز هیچ کدام از مدیران باشگاه و هلدینگ خلیج فارس اظهار نظر رسمی در این باره نکرده اند.

فرشید سمیعی در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۰، طی حکمی از سوی مصطفی آجرلو، مدیرعامل وقت باشگاه استقلال وی به عنوان معاون حقوقی و قراردادها و همچنین سخنگوی باشگاه استقلال منصوب ش و همچنین در دوران مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده نیز ابقا شد.اما در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دوران مدیریت حجت کریمی از هر دو سمت برکنار شد.

reh4erj4e

در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۲، پس از انتصاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، فرشید سمیعی به عنوان عضو حقوقدان دوباره وارد هیئت مدیره باشگاه استقلال شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn