تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 14:48
7 بازدید
کد خبر : 330993

مصدومیت هری کین جدی نیست

مصدومیت هری کین جدی نیست

به گزارش روزپلاس، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان در دیداری خانگی مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرلورکوزن تن به تساوی یک – یک داد که هری کین در دقیقه ۸۶ به دلیل ضربه‌ای که به پایش خورد، جای خود را به توماس مولر داد. باشگاه بایرن

مصدومیت هری کین جدی نیست

به گزارش روزپلاس، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان در دیداری خانگی مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی بایرلورکوزن تن به تساوی یک – یک داد که هری کین در دقیقه ۸۶ به دلیل ضربه‌ای که به پایش خورد، جای خود را به توماس مولر داد.

باشگاه بایرن مونیخ در تشریح وضعیت مهاجم انگلیسی خود اعلام کرد؛ هری کین شب گذشته ضربه دردناکی به قوزک پایش وارد شده است. آزمایش‌های انجام شده پیشرفت مثبتی را نشان داد و او به روند درمانی فشرده ادامه خواهد داد.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»؛ مصدومیت هری کین جدی نیست و انتظار می‌رود این مهاجم ۳۱ ساله به بازی چهارشنبه شب باواریایی‌ها با استون‌ویلا در هفته دوم دور لیگی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برسد.

مهاجم پیشین تاتنهام که دومین فصل حضورش در جمع سرخپوشان مونیخی را تجربه می‌کند، تا با اینجای فصل در ۷ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۰ گل‌زده و ۵ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn