تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 15:24
7 بازدید
کد خبر : 331031

پیام سران جمهوری اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله + اینفوگرافیک

پیام سران جمهوری اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله + اینفوگرافیک

اختصاصی تیتر کوتاه؛ کدخبر: ۱۲۳۳۳۲ ۰۸ مهر ۱۴۰۳ ۱۴:۵۶ سیاست پس از شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله لبنان، جامعه شیعیان جهان را غمی سنگین فرا گرفته است. سران جمهوری اسلامی ایران نیز ابراز همدردی خود را با بازماندگان خانواده این شهید و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند. به گزارش تیتر

اختصاصی تیتر کوتاه؛

پس از شهادت مظلومانه دبیرکل حزب الله لبنان، جامعه شیعیان جهان را غمی سنگین فرا گرفته است. سران جمهوری اسلامی ایران نیز ابراز همدردی خود را با بازماندگان خانواده این شهید و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

پیام سران جمهوری اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله + اینفوگرافیک


به گزارش تیتر کوتاه – روز گذشته حزب الله لبنان در بیانیه‌ای رسمی از شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش، در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد. طبق این بیانیه، حمله روز جمعه که به یک منطقه مسکونی صورت گرفت، نه تنها منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از لبنانی‌ها شد، بلکه ویرانی‌های گسترده‌ای نیز به بار آورد. سید حسن نصرالله پس از شهادت سید عباس موسوی در ۱۶ فوریه ۱۹۹۲ و با حمایت اعضای حزب‌الله به سمت دبیرکلی انتخاب شد و در زمان تصدی این مقام ۳۲ ساله بود.  در دوران وی، حزب‌الله به قدرتی برجسته در منطقه تبدیل شد و با انجام عملیات‌های متعدد، در سال ۲۰۰۰ موفق به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از لبنان و آزاد کردن اسرای لبنانی شد.

پیام سران جمهوری اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرلله

برای دانلود فایل با کیفیت این اینفو اینجا را کلیک کنید





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn