تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 15:53
64 بازدید
کد خبر : 331060

تغییرات مهم گاریدو برای بازی مقابل پاختاکور!

تغییرات مهم گاریدو برای بازی مقابل پاختاکور!

پرسپولیس بعد از برد شیرین در دربی حالا به دنبال کسب اولین برد آسیایی خود در لیگ نخبگان است. شاگردان گاریدو فردا درحالی باید در تهران به مصاف پاختاکور بروند که امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این دو بازیکن با تجربه نمی توانند پرسپولیس را همراهی

پرسپولیس بعد از برد شیرین در دربی حالا به دنبال کسب اولین برد آسیایی خود در لیگ نخبگان است. شاگردان گاریدو فردا درحالی باید در تهران به مصاف پاختاکور بروند که امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این دو بازیکن با تجربه نمی توانند پرسپولیس را همراهی کنند. ایوب العملود و اوستون اورونوف دو ستاره خارجی پرسپولیس با رفع مصدومیت می توانند در این بازی پرسپولیس را همراهی کنند.

با توجه به فشردگی بازی ها گاریدو نمی خواهد از یک ترکیب ثابت در بازی ها استفاده کند.گاریدو قصد دارد از  سیستم چرخشی در دیدار ها استفاده کند و به همین دلیل سعید صادقی و یاسین سلمانی که از دیدار برابر استقلال از لیست پرسپولیس خط خورده بودند برای دیدار با پاختاکور به لیست پرسپولیس باز خواهند گشت و باید دید گاریدو چه نفراتی را بیرون خواهد گذاشت و چه ترکیبی را انتخاب خواهد کرد.

سرمربی اسپانیایی در چند پست ترکیب تیمش را تغییر خواهد داد و با ترکیبی متفاوت به مصاف پاختاکور خواهد رفت. سعید مهری که در دربی موفق به گرفتن پنالتی شد و همچنین لوکاس ژوائو مهاجم بلند قامت قرمزها بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی دارند  و نفراتی مثل اورونوف و العملود هم ممکن است به ترکیب اصلی پرسپولیس اضافه شوند. البته با توجه به مصدومیت اورونوف از ناحیه همسترینگ و احتمال تشدید مصدومیت این ستاره ، ممکن است گاریدو از ابتدا به اوستون بازی ندهد و در نیمه دوم از این بازیکن استفاده کند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn