تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 16:19
7 بازدید
کد خبر : 331081

باشگاه فولاد به شکایت دژاگه واکنش نشان داد

باشگاه فولاد به شکایت دژاگه واکنش نشان داد

باشگاه فولاد به طرح شکایت اشکان دژاگه بازیکن سابق این باشگاه واکنش نشان داد. به گزارش سایت خبری پرسون، اشکان دژاگه بابت مطالباتش از باشگاه فولاد خوزستان به کمیته وضعیت شکایت کرد. این شکایت بابت همکاری ۲ سال قبول و بر سر مبلغ ۲ میلیارد تومان صورت گرفته است. محمد رضایی مدیر روابط عمومی


باشگاه فولاد به طرح شکایت اشکان دژاگه بازیکن سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، اشکان دژاگه بابت مطالباتش از باشگاه فولاد خوزستان به کمیته وضعیت شکایت کرد. این شکایت بابت همکاری ۲ سال قبول و بر سر مبلغ ۲ میلیارد تومان صورت گرفته است.

محمد رضایی مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد در این باره به تسنیم گفت: گاهی اوقات میان بازیکن و باشگاه‌ در مورد چگونگی پرداخت‌ها، اختلاف نظر پیش می‌آید و این موضوع منجر به مراجعه به فدراسیون فوتبال می‌شود. در واقع این‌ موارد در دنیای رسانه‌ای فوتبال به عنوان خبر تلقی نمی‌شود چرا که کمیته وضعیت مملو از اینگونه مراجعات است.

وی افزود: فولاد خوزستان به عنوان یکی از باشگاه‌های خوش حساب فوتبال شناخته می‌شود و در این زمینه مشکلی ندارد. به جز شکایت ایگناسیو مارتینس که به دلیل تأخیر چند روزه در پرداخت مطالباتش صورت گرفت در سایر موارد این باشگاه جزو باشگاه‌های خوش حساب کشور است.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد عنوان کرد: پس از حضور آقای نصیرزاده در فولاد که از مدیران آشنا با مطالبات و مباحث حقوقی است، ایشان درصدد پرداخت مطالباتی معوقه‌ای است که از گذشته به ما ارث رسیده تا این پرونده‌ها حل و فصل شود.


منبع: خبرورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn