تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 18:35
20 بازدید
کد خبر : 331214

دو استاندار جدید دولت پزشکیان معرفی شدند +سوابق

دو استاندار جدید دولت پزشکیان معرفی شدند +سوابق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت اعلام کرد با تصویب اعضای هیات دولت دو استاندار دیگر منصوب شدند. بر این اساس بهرام سرمست به عنوان استاندار آذربایجان شرقی و ملانوری به عنوان استاندار همدان به استان‌های محل ماموریت خواهند رفت. پیش از این آرش زره لهونی به عنوان استاندار کردستان و یدالله رحمانی به

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت اعلام کرد با تصویب اعضای هیات دولت دو استاندار دیگر منصوب شدند. بر این اساس بهرام سرمست به عنوان استاندار آذربایجان شرقی و ملانوری به عنوان استاندار همدان به استان‌های محل ماموریت خواهند رفت.

پیش از این آرش زره لهونی به عنوان استاندار کردستان و یدالله رحمانی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده بودند.

حمید ملانوری

حمید ملانوری متولد ۱۳۵۱ شهرستان انار استان کرمان است. سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان را در سوابق خدمتی خود تجربه کرده است. وی از سال ۱۳۹۷ تا پیش از انتصاب به عنوان استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور بود.

بهرام سرمست

«بهرام سرمست» متولد ۱۳۴۸ بناب، دانش‌آموخته دکترای علوم سیاسی است. وی مسئولیت مدیرکل سیاسی وزارت کشور، مدیرکلی سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی، سرپرستی فرمانداری تبریز را تجربه کرده‌است. سرمست مدتی نیز سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور بوده است. همچنین وی در دولت روحانی چهار سال مسئولیت استانداری قم را عهده دار بود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn