تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 19:11
5 بازدید
کد خبر : 331261

مدالم را مدیون سیدالشهدا هستم

مدالم را مدیون سیدالشهدا هستم

نگار واشقانی فراهانی ورزشکار زاده تهران،متولد۲۴ اردیبهشت ۱۳۷۵ و ساکن محله نبی اکرم (ص) منطقه۱۴ دارالمومنین طهران دارای معلولیت ذهنی (سندرم دان)توانست در سومین دوره مسابقات پاراکاراته آسیا در هانگژو چین به مدال طلا دست یابد. به گزارش روزپلاس، نگار واشقانی فراهانی ورزشکار تهرانی و هنرجوی موسیقی توانست در مسابقات پاراکارته آسیا که در هانگژور

نگار واشقانی فراهانی ورزشکار زاده تهران،متولد۲۴ اردیبهشت ۱۳۷۵ و ساکن محله نبی اکرم (ص) منطقه۱۴ دارالمومنین طهران دارای معلولیت ذهنی (سندرم دان)توانست در سومین دوره مسابقات پاراکاراته آسیا در هانگژو چین به مدال طلا دست یابد.

واشقانی: مدالم را مدیون سیدالشهدا هستم

به گزارش روزپلاس، نگار واشقانی فراهانی ورزشکار تهرانی و هنرجوی موسیقی توانست در مسابقات پاراکارته آسیا که در هانگژور چین برگزار شد به مدال طلا دست یابد. این ورزشکار تهرانی سابقه حضور در مسابقات ملی و  کسب مدال های رنگارنگ در رشته کاراته در کارنامه دارد.
تنها بانوی شرکت‌کننده طلاآور ایران از جمع دیگر قهرمانان که هر کدام به نوعی دچار معلولیت ذهنی یا جسمی هستند.

نگار واشقانی فراهانی با قدردانی از زحمات مربیان خود گفت: پدر و مادرم و مربیانم نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشتند و از آن ها سپاسگزارم.

وی افزود: کسب این قهرمانی را مدیون سید الشهدا هستم و برای موفقیت در عرصه های دیگر مسابقات جهانی برای بالا بردن پرچ سه رنگ کشورم ایران تمام تلاشم رو بکار میگیرم.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn