تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 19:31
7 بازدید
کد خبر : 331278

حضور زنان در ورزشگاه امام رضا قطعی شد

حضور زنان در ورزشگاه امام رضا قطعی شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران در حالی در فیفادی مهر ماه باید به مصاف قطر برود که طبق اعلام رسمی صورت گرفته این مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. در همین خصوص علیرضا تاج فیروز، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جزئیاتی درباره شرایط میزبانی مشهد از

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران در حالی در فیفادی مهر ماه باید به مصاف قطر برود که طبق اعلام رسمی صورت گرفته این مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد. در همین خصوص علیرضا تاج فیروز، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جزئیاتی درباره شرایط میزبانی مشهد از این بازی را توضیح داد.

او با اشاره به بسته شدن مسیرهای منتهی به ورزشگاه امام رضا این را هم اعلام کرد که امکان برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه وجود ندارد: «در جلسه‌ای که در فرمانداری داشتیم قرار شد تمام مسیرهای منتهی به ورزشگاه در روز بازی ایران و قطر بسته شود. شلوغی و محدودیت‌ها در هنگام بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) را عامه مردم نمی‌پسندند و هر چند ما و ورزش‌دوستان علاقه‌مند هستیم این دو تیم ورزشگاه امام رضا میزبانی کنند.»

وی در همین باره اضافه کرد: «برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) نیازمند پروتکل‌هایی است که ما نمی‌توانیم هر هفته خیابان‌ها را ببندیم و حتی استاندارد چمن هم برگزاری یک هفته در میان مسابقه است.»

2088170

تاج فیروز در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای بازی ایران و قطر تاکید کرد: «هیچکدام از مسئولان استانی مخالف حضور بانوان در ورزشگاه نیستند اما اصرار دارند که شأن بانوان ما باید حفظ شود و همه موارد برای حضور بانوان در ورزشگاه بررسی شده است. با مدلی که در ورزشگاه امام رضا برای حضور بانوان در دیدار تیم‌های ایران و قطر تعریف شده است و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است حضور بانوان در این مسابقه قطعی است.»

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تعداد بانوانی که می‌توانند این بازی را از نزدیک ببینند را نیز اعلام کرد: «ظرفیت حضور تماشاگران استاندارد خاصی دارد و ظرفیت محدودی خواهیم داشت و یک بال طبقه دوم ورزشگاه که حدود ۱۴۰۰ یا ۱۵۰۰ نفر ظرفیت دارد برای بانوان در نظر گرفته شده است.»

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn