تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 19:38
13 بازدید
کد خبر : 331286

رفیعی پیش از بازی با پاختاکور: دوست داشتم در آزادی بازی کنیم

رفیعی پیش از بازی با پاختاکور: دوست داشتم در آزادی بازی کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور حاضر شد. به گزارش ، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) میزبان پاختاکور ازبکستان خواهد بود. سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر این تیم گفت: تغییرات همیشه نیاز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور حاضر شد.

به گزارش ، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه) میزبان پاختاکور ازبکستان خواهد بود. سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر این تیم گفت: تغییرات همیشه نیاز به زمان دارد. ما با تغییرات زیادی کار را شروع کردیم. اکنون به یک تیم خیلی خوبی تبدیل شدیم و درک متقابلی از شرایط و خواسته‌های کادرفنی داریم. فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد ما راضی هستند. تیم ما می‌تواند بهتر باشد. دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی باشد تا در حضور هواداران بازی کنیم. آماده بازی هستیم و امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیریم.

ادامه دارد…
او در واکنش به صحبت‌های علی دایی گفت: ایشان لطف دارند و شخص آقای دایی معمولاً در مورد کسی تعریف یا صحبت نمی‌کنند. تیم خودشان است و امیدوارم این انرژی‌های مثبت به تیم برسد و شرایط بهتر شود.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn