تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 20:25
32 بازدید
کد خبر : 331330

حمله پهپادی و موشکی حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها

حمله پهپادی و موشکی حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان از سلسله حملات پهپادی و موشکی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد. حزب الله در بیانیه‌ای اظهار داشت: در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت سلحشور و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان از سلسله حملات پهپادی و موشکی به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اظهار داشت: در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت سلحشور و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و مردم کشور و در واکنش به تجاوزات وحشیانه اسرائیل به شهرها و روستاها، مجاهدان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه با دسته‌ای از پهپادهای انتحاری اردوگاه الیاتکیم را مورد حمله قرار دادند و پهپادها به دقت به محل استقرار نظامیان صهیونیست اصابت کرد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین تصریح کرد: پس از پایش و رصد تحرکات نیروهای اسرائیلی و هنگام ورود آنها به پایگاه رامیا، مجاهدان مقاومت با گلوله‌های توپخانه این پایگاه را مورد هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان از صبح امروز ۱۰ عملیات علیه مواضع و اهداف ارتش اشغالگر انجام داده و طی آن، محل تجمع نظامیان دشمن در شهرک شتولا، شهرک صهیونیست‌نشین سونوبار، شهرک روش بینا، شهر صفد، شهرک ساعر، شهرک المناره، اردوگاه اوفیک و پایگاه السماقه در کفرشوبای اشغالی لبنان را مورد حمله قرار داده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn