تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 20:34
22 بازدید
کد خبر : 331338

کار سخت این ستاره برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

کار سخت این ستاره برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

بازدید:۵۰۷ صد آنلاین | میلاد سرلک هنوز فرصتی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس در فصل جدید پیدا نکرده است. به گزارش صد آنلاین، میلاد سرلک یکی از نفراتی است که پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی اش در ملوان به پرسپولیس بازگشت و پس از چند هفته موفق شد کارت پایان خدمت خود را دریافت کند.

کار سخت این ستاره برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

بازدید:۵۰۷

صد آنلاین | میلاد سرلک هنوز فرصتی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس در فصل جدید پیدا نکرده است.

به گزارش صد آنلاین، میلاد سرلک یکی از نفراتی است که پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی اش در ملوان به پرسپولیس بازگشت و پس از چند هفته موفق شد کارت پایان خدمت خود را دریافت کند. اما واقعیت این است که این بازیکن هنوز فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکرده است. سرلک که هافبک برگزیده یحیی گل محمدی بود و در تمام بازی ها حضور ثابتی داشت حالا برای بازگشت به ترکیب کار بسیار سختی در پیش دارد. چرا که مسعود ریگی به عنوان جدی ترین رقیب او عملکرد فوق العاده ای داشته و به ویژه در سه بازی یکی از نفرات تاثیرگذار پرسپولیس بوده است.


در این میان البته اظهارنظرهای زیادی نیز در مورد دلایل نیمکت نشینی سرلک بیان می شود. از شرایط نامناسب بدنی او گرفته تا علاقه زیادی که به پاس های عرضی و رو به عقب دارد از عمده دلایلی است که برای نیمکت نشینی او مطرح می شود اما هرچه هست میلاد سرلک برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس باید از مانع بلندی به نام مسعود ریگی بگذرد که در شرایط فعلی کمی دور از ذهن به نظر می رسد
 خبر ورزشی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn