تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 20:38
19 بازدید
کد خبر : 331342

در همان ورزشگاه و در همان پست؛ کابوس روزبه چشمی مقابل السد!

در همان ورزشگاه و در همان پست؛ کابوس روزبه چشمی مقابل السد!

به گزارش آفتاب نو، استقلال فردا دومین دیدار خود در لیگ نخبگان را برابر السد برگزار می‌کند و باید در خانه این تیم به میدان برود. این دیدار به اندازه کافی حساس است اما وضعیت بحرانی آبی‌ها هم به اهمیت آن افزوده است. شنیده می‌شود شاید با تصمیم جواد نکونام، حسین حسینی درون دروازه استقلال

به گزارش آفتاب نو، استقلال فردا دومین دیدار خود در لیگ نخبگان را برابر السد برگزار می‌کند و باید در خانه این تیم به میدان برود. این دیدار به اندازه کافی حساس است اما وضعیت بحرانی آبی‌ها هم به اهمیت آن افزوده است. شنیده می‌شود شاید با تصمیم جواد نکونام، حسین حسینی درون دروازه استقلال قرار نگیرد و در صورت وقوع این اتفاق، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست. آنهم برابر تیمی که از آخرین تقابل برابر آن اصلا خاطرات خوشی ندارد!

استقلال به احتمال فراوان فردا شب با سیستم سه دفاعه بازی می‌کند و چشمی که به دلیل محرومیت دربی را از دست داده بود، بار دیگر رهبر خط دفاعی تیم جواد نکونام خواهد شد. نکته اینجاست که آخرین تقابل استقلال و السد که تقریبا ۶ سال قبل در ورزشگاه جاسم بن حمد – استادیوم بازی فردا شب دو تیم – برگزار شده بود، در حالی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید که چشمی آن زمان جوان‌تر با نظر وینفرد شفر در قلب خط دفاعی به کار گرفته شده بود و عامل اصلی ناکامی آبی‌ها لقب گرفت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn